حضور ۱۰۰ خبرنگار در نمایشگاه هوایی پیام

ریال نیوز : رئیس کمیته تبلیغات، رسانه و تشریفات نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام عنوان کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ نفر از خبرنگاران و تصویربرداران در سطح ملی و استانی، برای پوشش اخبار این نمایشگاه، اعلام آمادگی و ثبت نام کردند.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام؛ سید مهدی جعفری افزود: با هدف تعامل بهتر، برنامه‌ ریزی منظم، تامین امکانات مورد نیاز و همچنین اختصاص جایگاه ویژه برای اطلاع‌ رسانی دقیق و گسترده، ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در این نمایشگاه از ۳۰ دی ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ خبرنگار و تصویر بردار در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام، ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: حضور اصحاب رسانه در این نمایشگاه با ارایه معرفی‌ نامه معتبر از سوی رسانه و پس از ثبت‌ نام، مقدور می‌ باشد.

مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به اینکه ثبت‌ نام از اصحاب رسانه تا هجدهم بهمن ۱۴۰۲، ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: هر گونه فعالیت خبرنگاران در این نمایشگاه منوط به ثبت‌ نام و دریافت مجوز از کمیته رسانه و تبلیغات خواهد بود.

لازم به ذکر است، اصحاب رسانه برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت‌ نام، می‌ توانند با شماره تلفن‌ ۰۲۶۳۳۲۶۶۱۳۰ و یا شماره همراه ۰۹۳۵۹۵۱۵۹۰۴ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ به میزبانی فرودگاه بین‌ المللی پیام برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یک =

دکمه بازگشت به بالا