رونق اقتصادی اولویت اول استان قزوین است

ریال نیوز : استاندار قزوین با اشاره نشست کمیسیون مشترک برجام مذاکره‌کنندگان ارشد گروه ۱+۴، اتحادیه اروپا و ایران گفت : اقتدار و عظمت ملت ایران مبنای مذاکرات هسته‌ای است.

به گزارش ریال نیوز، محمد مهدی اعلایی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته محمدیه از توابع شهرستان البرز در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت آغاز ایام فاطمیه افزود: دولت تلاش می کند که با استفاده از ظرفیت های داخلی و خارجی و همچنین با قدرت دیپلماتیک و پیگیری مذاکراتی که در حال انجام است، با حفظ اقتدار و عزت و عظمت ملت بزرگ ایران در دنیا، نتایجی را به دست آورد تا اقتدار و عظمت کشور در مذاکرات کشور حفظ شود.

وی یادآورشد: دولت سیزدهم در مدت استقرار خود تلاش کرده تا مسائل و مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند را کاهش دهد و مسیر های توسعه و پیشبرد منافع کشور و مردم را هموار سازد.

اعلایی اظهار داشت: از زمانی که دولت سیزدهم مستقر شد، یکی از اصلی ترین مباحث مربوط به کنترل ویروس کرونا بود که به لطف الهی و با همراهی مردم و تلاش سنگربانان عرصه بهداشت و درمان، بخش عمده ای از این نگرانی مرتفع شد و امیدواریم با تداوم رعایت دستورالعمل ها و توصیه ها شاهد بهبود شرایط باشیم.

استاندار قزوین گفت: یکی از مقولاتی که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود همواره بر آن تاکید داشته و دارند و دولت نیز در اولویت امور خود قرار داده، مقوله اقتصادی است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین تاکید کرد: دولت در صدد است تا با اتکا به توانمندی های داخلی و ظرفیت های منابع موجود و از همه مهم تر منابع انسانی لایق، کارآمد و توانمند، که استان قزوین نیز بخش قابل توجهی از این منابع را در اختیار دارد، مسایل و مشکلات را حل کند و در سال های پیش رو وضعیت بهتری را شاهد باشیم.

اعلایی با بیان این که در بودجه سال ۱۴۰۱ که به تازگی تقدیم مجلس شد، برای اولین بار اتفاقاتی افتاده است که می تواند منشا خیرات قابل توجهی در کشور باشد، افزود: کشور در ماه های گذشته روزهای بدون استقراض از بانک مرکزی را گذرانده است و دولت بدهی های سال های قبل را نیز پرداخت می کند و فضای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال حاکم است.

وی تصریح کرد: رونق فضای اقتصادی و خدمتگزاری به مردم در اولویت است و امیدواریم با تدبیر و اتکا به زیرساخت های موجود، زمینه افزایش سرمایه گذاری و تولید ارزش افزوده و ایجاد اشتغال در سطح استان قزوین فراهم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا