آماری جدید از همکاری ایمیدرو با دانشگاه‌ ها

به گزارش ریال نیوز، خداداد غریب پور با بیان این مطلب اظهارکرد: ایمیدرو و شرکت‌های تابعه و وابسته در راستای گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه و استفاده از توانمندی‌های دانشگاه‌ها برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی، از سال ۹۸، پروژه‌های جدید پژوهشی به ارزش ۸۵۸ میلیارد ریال را با این بخش منعقد کرد.

وی ادامه داد: از این میزان، ۳۶ پروژه به ارزش حدود ۱۴۲ میلیارد ریال مربوط به ایمیدرو است که با دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، علم و صنعت، صنعتی امیرکبیر، جهاد دانشگاهی، انجمن مهندسی معدنی، تربیت مدرس، شهید بهشتی، صنعتی اصفهان، امام خمینی (ره)، کاشان، صنعتی همدان، گلپایگان و دانشگاه آزاد واحد سمنان منعقد شده است.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به جزییات پروژه‌های پژوهشی منعقد شده با دانشگاه‌ها گفت: طی سال‌های ۹۸ و ۹۹، شرکت‌های «فولاد مبارکه» ۵۳ پروژه، «گل گهر» ۳۰ پروژه، «مس سرچشمه» ۲۸ پروژه، «ذوب آهن اصفهان» ۱۶ پروژه و «شرکت تهیه و تولید مواد معدنی» ۱۲ پروژه با دانشگاه‌ها منعقد کرده‌اند.

وی افزود: افزون بر این، شرکت‌های «مس سونگون» ۱۱ پروژه، «آلومینای ایران»، ۱۰ پروژه، «فولاد خراسان» ۹ پروژه، «فولاد خوزستان» ۷ پروژه، «چادرملو» ۵ پروژه و «فولاد آلیاژی ایران» ۲ پروژه، با دانشگاه‌ها منعقد کرده‌اند.

غریب پور با اشاره به گزارش عملکرد فعالیت‌های پژوهشی ایمیدرو با دانشگاه‌ها طی سال‌های ۹۲ تا ۹۹ تصریح کرد: ایمیدرو طی این مدت، در مجموع ۸۵ پروژه پژوهشی به مبلغ ۲۵۸ میلیارد ریال با دانشگاه‌ها قرارداد منعقد کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − ده =

دکمه بازگشت به بالا