دیدار مدیرعامل صندوق هنر با رضا رویگری

ریال نیوز : مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در آسایشگاه کهریزک با رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، دیدار و پیگیر وضعیت این هنرمند شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، به دنبال انتشار خبر بستری شدن رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک، امروز سه شنبه ششم اردیبهشت سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دیدار این بازیگر پیشکسوت رفت.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به دیدار با این هنرمند پیشکسوت گفت: بلافاصله پس از انتشار ویدئویی از آقای رویگری وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی از من خواستند با حضور در آسایشگاه کهریزک دلیل بستری شدن ایشان در این آسایشگاه را بررسی و اقدامات لازم در این جهت انجام پذیرد.

پوراحمدی افزود: توجه به وضعیت معیشتی و سلامت اصحاب فرهنگ و هنر از وظایف صندوق اعتباری هنر است و تمام تلاش ما این است که به طرق مختلف از جامعه فرهنگ و هنر کشور حمایت کنیم. پس از بررسی‌های به عمل آمده از همسر و مسئولان آسایشگاه کهریزک مشخص شد، دلیل اصلی بستری ایشان موضوع مسکن نبوده و آقای رویگری به دلیل شرایط ویژه جسمانی پس از ترخیص از بیمارستان باید تحت مراقبت‌های ویژه قرارمی گرفتند که این امکان در منزل مهیا نبوده و پزشکان معالج و همسر ایشان آسایشگاه کهریزک را به دلیل امکانات ویژه و کادر پرستاری مجرب برای گذراندن دوران نقاهت وی پیشنهاد دادند. از آنجایی که آقای رویگری در جریان اقداماتی که برای سلامت ایشان در آسایشگاه کهریزک ضروری است نبودند، اقدام به انتشار این ویدئو کردند.

پوراحمدی در خصوص حل مشکلات این بازیگر قول مساعد داد و گفت: با دستور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می‌کنیم تا مشکلات آقای رویگری طی روزهای آتی مرتفع شود.

وی در ادامه گفت: طی چندسال اخیر تلاش کردیم در کنار آقای رویگری باشیم و در حد مقدورات صندوق از ایشان با اعطای تسهیلات بلاعوض، انجام بیمه درمان تکمیلی و پرداخت هزینه‌های درمان و بسته‌های معیشتی حمایت‌های لازم به عمل آوریم.

پوراحمدی ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکید کرد: برای پرداخت هزینه‌های درمانی و پرستاری ایشان چه در منزل و یا فراهم نمودن امکانات ویژه برای مراقبت از ایشان در خارج از منزل آمادگی کامل را داریم.

وی در عین حال اظهار کرد: با تاکید مقام عالی وزارت، در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش خواهیم کرد هرگونه اقدام برای بهبود شرایط ایشان انجام شود و از هیچ کمکی دریغ نکنیم.

همچنین مدیرعامل صندوق اعتباری هنر طی دیدار با مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک در جریان وضعیت درمانی و نگهداری این هنرمند قرار گرفت و با تاکید بر آمادگی همه جانبه مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر برای بهبود شرایط درمانی و معیشتی این هنرمند پیشکسوت، ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر شاهد حضور آقای رویگری در صحنه‌های تئاتر، سینما و تلویزیون باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا