خلاقیت مهمترین عامل در صنایع غذایی است

ریال نیوز : مدیرعامل صنایع غذایی ویتانا گفت : صنایع غذایی به واسطه یک محصول خلاقانه می توانند سهمی از بازار را داشته باشند.

به گزارش ریال نیوز ، محمدرضا فخرالدینی، مدیرعامل صنایع غذایی ویتانا و عضو هیات‌مدیره فدراسیون صنایع غذایی ایران در همایش تخصصی علوم و مهندسی صنایع غذایی و فناوری‌های وابسته با اشاره به اهمیت حضور افراد موثر در موفقیت شرکت‌ها و واحدهای اقتصادی گفت
: شرکت‌هایی که موفقیت‌هایی داشته‌اند به واسطه حضور افراد موثر بوده است که بخش اعظمی از این موفقیت‌ها را ساخته‌اند و حضور افراد موثر است که موفقیت سازمان‌ها را باعث می‌شوند.

فخرالدینی گفت: افراد تاثیرگذار بسیار کم و انگشت‌شمار هستند. پیشران هستند. سازمان به آنها متکی است و باعث حرکت یک سازمان می‌شوند. در صنایع غذایی خلاقیت یک عامل بسیار مهم است و هر کدام از واحدهای صنایع غذایی به واسطه یک محصول خلاقانه توانسته‌اند سهمی از بازار را داشته باشند.

وی با بیان این‌که فرد تاثیرگذار کسی است که بتواند در جایگاهی که قرار دارد، کار خلاقانه انجام دهد که دیگران انجام نمی‌دهند، یکی از عوامل تاثیرگذاری افراد این است که پایه‌های علمی قوی داشته باشند و توصیه می‌کنیم دانشجویان پایه‌های علمی خود را قوی کنند تا بتوانند حضور موثری در سازمان مربوطه داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =

دکمه بازگشت به بالا