نشست مدیرعامل نفت سپاهان با عاملین پخش روغن موتور

ریال نیوز : نشست مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با نمایندگان عاملین پخش روغن موتوردر سراسر کشور روز یکشنبه 23 مرداد ماه در محل دفتر مرکزی برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نفت سپاهان در این نشست صمیمی که نمایندگانی از عاملین پخش استان های اصفهان، تهران، همدان، فارس، خوزستان،کردستان، سیستان و بلوچستان ،لرستان و … حضور داشتند دکتر نیکو همت مدیر عامل شرکت نفت سپاهان در ابتدا ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه خواستارتداوم برگزاری این جلسات به منظور برطرف شدن برخی سوءتفاهم ها شد. 

مدیر عامل شرکت نفت سپاهان تصریح کرد وظیفه شرکت نفت سپاهان در شرایط فعلی ، کمک به توزیع عادلانه محصول و جلوگیری از رانت خواری است تا در نهایت مصرف کننده نهایی بتواند محصول کاملا استاندارد و اصل را با قیمت مناسب دریافت نماید.

وی افزود تغییری که در چند ماه گذشته در روند توزیع محصولات شرکت نفت سپاهان انجام گرفته در همین راستا بوده و شرکت کیمیا اسپیدی قشم به عنوان بازوی اجرایی شرکت نفت سپاهان در یک چارچوب هدفمند و برنامه ریزی شده این وظیفه مهم را پیگیری می نماید.

دکتر نیکو همت گفت برخی تخلفات انجام گرفته در بازار مثل احتکار محصول،فروش حواله ای، صادرات غیرقانونی ، فروش محصولات شرکت با برند های متفرقه و فروش روغن های تقلبی و مواردی از این قبیل ما را مجاب کرد تا در روند توزیع محصولات شرکت تغییراتی صورت دهیم تا هم مصرف کننده نهایی بتواند محصول با کیفیت و با قیمت مناسب دریافت کند و هم شرکت از این فضای ناسالم زیان بیشتری نبیند.

در ادامه جلسه که تعدادی از مدیران ارشد  صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت نیز حضور داشتند، مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با سعه صدر به صحبت های تک تک عاملین پخش حاضردر جلسه گوش داد و در جریان دغدغه ها و نگرانی های آنها قرار گرقت و ضمن ارائه پیشنهاداتی، شرایط همکاری جدیدی را برای عاملین مطرح نمود که قرار شد این پیشنهادات جدید توسط عاملین پخش روغن موتور مورد ارزیابی قرار گرفته و نتیجه آن به شرکت اعلام گردد.

گفتنی است که قبل از آغاز این جلسه عوامل یکی از سایت های خبری که ید طولایی در نشر اکاذیب و دروغ پراکنی در حوزه نفت دارد با حضور در میان نمایندگان عاملین پخش روغن موتور  و با ضبط گزارش های جهت دار سعی در ایجاد تشنج به منظور بهره برداری های خاص داشت که خوشبختانه با درایت عاملین محترم به نتیجه نرسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا