دومین فروش ایران خودرو بدون قرعه‌کشی

ریال نیوز : گروه صنعتی ایران‌خودرو دومین مرحله فروش فوق‌العاده بدون قرعه‌کشی خودروی هایما S۷ پلاس توربوشارژر اتوماتیک را از ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه/۱۲ آبان ماه) اجرا می‌کند. مهلت ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت وجود دارد. قیمت خودروها قطعی است و نهایتا ظرف سه ماه آینده تحویل می‌شوند.

به گزارش ریال نیوز، اولین طرح فروش فوق‌العاده این خودرو که به سبب کم شدن فاصله قیمتی خودرو از کارخانه تا بازار منجر به فروش بدون نیاز به قرعه‌کشی شده است، در دهه ابتدایی مهر ماه (هفتم مهر ماه) اجرا شد.

حال پس از حدود یکماه، دومین فروش بدون قرعه‌کشی هایما S۷ پلاس توربوشارژر اتوماتیک از صبح امروز (چهارشنبه) آغاز و تا پایان زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. طبق روال، در حال حاضر تعداد خودروهای قابل عرضه، مشخص نیست.

این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، ذغالی متالیک، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی ۶۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه قرعه‌کشی برای این طرح وجود ندارد، متقاضیان در زمان ثبت‌نام، باید وجه خودرو را واریز کنند. بر این اساس به‌تبع متقاضیانی که در اولین مرحله فروش هایما بدون قرعه‌کشی ثبت‌نام کرده بودند، امکان ثبت‌نام در این طرح را نخواهند داشت.

برای ثبت‌نام و واریز وجه، مشتری با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت‌نام وارد و پس از انتخاب رنگ خودرو، نسبت به واریز وجه صرفا به صورت اینترنتی در زمان ثبت‌نام اقدام کنند.

تنها محدودیت‌ شرکت در این طرح، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی است و ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست. به‌تبع متقاضیان بخشنامه قبلی قیمت خودرو قطعی است اما چنانچه افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی پیش آید، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت پرداختی تا قیمت روز خودرو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا