هر اونس طلا ۱۹۳۵ دلار و ۹۳ سنت شد

به گزارش ریال نیوز به  نقل از رویترز، در حالی که ارزش دلار در نزدیکی بالاترین رقم بیش از یک هفته اخیر تثبیت شده و سرمایه گذاران منتظر سخنان رئیس فدرال رزرو در اواخر این هفته هستند تا سرنخ های بیشتری از سیاست های پولی آمریکا به دست بیاورند، قیمت طلا روز دوشنبه شاهد کاهش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.23 درصد کاهش به 1935 دلار و 93 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر نیز با 0.22 درصد کاهش به 1942 دلار و 80 سنت رسید.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای رقیب پس از رسیدن به بالاترین رقم بیش از یک هفته اخیر در جلسه قبل، امروز تقریبا ثابت بود.

جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا قرار است روز پنجشنبه در نخست روز نشست سالانه جکسون هول در کانزاس در خصوص سیاست پولی آمریکا صحبت کند.

روز یکشنبه و یک روز پس از آنکه مجلس نمایندگان آمریکا یک بسته مالی 25 میلیارد دلاری برای تامین بودجه خدمات پستی این کشور به تصویب رساند، دموکرات ها و جمهوری خواهان یکدیگر را به کارشکنی در مسیر نهایی شدن بسته محرک مالی جدید آمریکا متهم کردند.

تاکنون بیش از 23.31 میلیون نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و شمار کشته ها نیز به 805 هزار نفر رسیده است.

سازمان غذا و داروی امریکا دیروز اعلام کرد، مجوز استفاده از پلاسمای خونی بیمارانی که بیماری کرونا را شکست داده اند، برای درمان این بیماری صادر نموده است.

دلالان طلای فیزیکی در هند هفته گذشته بیشترین تخفیف های بیش از یک ماه و نیم گذشته را پیشنهاد کردند زیرا با ورود محموله های طلای بیشتر از امارات، بسیاری از خریداران برای خرید بیشتر دست نگه داشته اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا