۶ و نیم میلیون نفر از کمیته امداد خدمات می گیرند

ریال نیوز : معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور گفت: کمیته امداد به بیش از ۶.۵ میلیون نفر در کشور به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش ریال نیوز ، حبیب الله آسوده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین منابع خدمات‌دهی کمیته امداد به مردم استفاده از ظرفیت‌های مردمی است که شاهد کمک‌های خوبی هستیم.

وی اضافه کرد: به منظور کاهش فقر و رسیدگی به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت، کمیته امداد به بیش از ۶.۵ میلیون نفر در کشور به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم خدمات‌رسانی می‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور با اشاره به کمک ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی مردم به نیازمندان طی هفت ماهه نخست امسال بیان کرد: ۵۰ درصد آن توسط مراکز نیکوکاری محلات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در رسیدگی به نیازمندان می‌توان به توزیع بسته‌های معیشتی و اطعام نیازمندان اشاره کرد.

آسوده با اشاره به اجرا طرح اکرام ایتام که مردم مستقیم کمک‌رسانی می‌کنند، تصریح کرد: در این راستا یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی و نیکوکار کمک‌های آنها مستقیم به حساب ۴۱۴ هزار فرزند یتیم و محسنین واریز می‌شود و در هفت ماه امسال هزار و ۴۰۰ تا هزار و ۵۰۰ میلیارد به این افراد پرداخت شده است.

وی به کمک‌های مردمی از طریق صندوق صدقات پرداخت و خاطرنشان کرد: از پنج میلیون و ۳۰۰ هزار صندوق صدقات خانگی، معابر و اماکن در هفت ماه امسال ۳۰۰ میلیارد تومان جمع‌آوری شده که در سر فصل‌های مختلف در همان مناطق به نیازمندان کمک‌رسانی می‌شود که شامل خدمات به افراد در راه مانده، کمک به تحصیل، سلامت، درمان، تأمین جهیزیه و دیگر موضوعات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا