ذاکری مدیرعامل شرکت عمران قشم شد

ریال نیوز : سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در احکامی تراب ذاکری را به سمت مدیرعامل شرکت عمران قشم و عضو هیأت مدیره شرکت عمران قشم منصوب کرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در احکام جداگانه‌ای، تراب ذاکری را به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت عمران قشم معرفی کرد.

در متن این احکام آمده است:
نظر به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به مصوبه جلسه مورخ 10/09/1400 هیأت مدیره شرکت عمران قشم، به‌موجب این حکم به‌عنوان “مدیرعامل شرکت عمران قشم (سهامی خاص)” منصوب می‌شوید.

 در اجرای ماده 110 لایحه اصلاحی قانون تجارت، به‌موجب این حکم جنابعالی به‌عنوان نماینده سازمان منطقه آزاد قشم جهت عضویت در هیأت مدیره شرکت عمران قشم (سهامی خاص) تعیین و معرفی می‌شوید.

 انتظار می‌رود اعضای محترم هیأت مدیره با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در چارچوب اساسنامه شرکت، برنامه‌ریزی و اقدامات مؤثری را در جهت تحقق اهداف سازمان به عمل‌آورند.

گفتنی است، تراب ذاکری فرزند شهید والامقام سردار غلامشاه ذاکری، از متخصصین و جوانان بومی جزیره قشم می باشد که پیش از این در سمت های مدیریتی مختلفی در سازمان منطقه آزاد قشم سابقه فعالیت و خدمت به مردم جزیره را داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + شش =

دکمه بازگشت به بالا