علیقارداشی: کسب 3 سهمیه المپیک سخت است/ قطعا تغییرات خواهیم داشت

ریال نیوز -به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهرداد علیقارداشی در جمع خبرنگاران درباره اینکه چه اتفاقی افتاد که انتخابات تک‌نامزدی برگزار شد، اظهار داشت: بخشی از این موضوع به کمیسیون تطبیق برمی‌گردد که برخی از نامزدها را تایید صلاحیت نکردند. بخشی از آن مربوط به حوزه من نیست. تقریبا دو سال پیش تا الان اقدام شایسته‌ای که وزارت کرده فرآیند این بوده که در کمیسیون تطبیق هر کسی که شرایط سنی و مدرک تحصیلی را ندارد، نتواند به انتخابات ورود کند.
وی افزود: اصل اقدام خوب است اما اینکه چه کسانی را تایید می‌کنند آن عزیزان باید پاسخگو باشند. من در جریان نیستم. شنیده‌ها حاکی از این است طبق کمیسیون تطبیق برخی شرایط را نداشتند. 4 سال پیش شما شاهد بودید در آن مقطع به من اعتماد نبود و ابلاغ من 60 روز دیر زده شد و من 90 درصد آراء لازم را کسب کردم. من به عملکرد خودم و تیم کاری‌ام اعتقاد داشتم. خوشحال می‌شدم دوستان می‌آمدند و در انتخابات شرکت می‌کردند. آنها هم حتما رای داشتند اما من بازهم تعداد آراء را کسب می‌کردم و شاید تعدادش کمتر می‌شد چون به گذشته رجوع می‌کنم. به افرادی که نامزد شدند احترام می‌گذارم، من حتی برخی را تشویق کردم که کاندیدا شوند. امیدوارم از پیشنهادات سازنده این افراد استفاده کنیم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره اینکه آیا تغییراتی خواهید داشت، گفت: باید زمان بدهیم اما تغییرات قطعا هست البته درصد و میزان آن مشخص نیست.

علیقارداشی درباره اینکه می‌توانیم 3 سهمیه را بگیریم، تصریح کرد: 3 سهمیه سخت است حتی کسب 2 سهمیه هم سخت است اما امیدوارم مردان و زنان بتوانند سهمیه را بگیرند. دوره قبل هم استثنا بود. در تیمی هم این شانس را داشتیم حیف شد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درباره انتخابی هم حرف و حدیث زیادی بود و برخی اتفاقات روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت، یادآور شد: شانس داشتیم اما روی کاغذ می‌بینید 2 بار در تیمی به اسلوونی باختیم و این احتمال دارد سومین بار ما را ببرد که همین اتفاق افتاد. در بخش انفرادی هم 5 بار باخته و یک بار برده بودیم این نشان می‌دهد آنها از ما سرتر هستند. در رنکینگ تیمی فدراسیون جهانی اسلوونی 10 پله از ما بالاتر است اما به هر حال چون اشراف کادر فنی از ما بیشتر است، تغییراتی در ارنج داد. اگر یک رالی جابه‌جا می‌شد، می‌توانستیم. شاید یکسری عوامل دست به دست هم داد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این سوال که تغییری در کادر فنی دارید، عنوان کرد: باید روی آن فکر کنم. با مشورت تصمیم می‌گیرم. زود است درباره آن صحبت کنیم چون ما چند مسابقه مهم پیش رو داریم. سعی می‌کنیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا