پیام قدردانی نماینده هرمزگان از حضور مردم در انتخابات

به گزارش ریال نیوز، متن پیام به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
درود خداوند بر مردم غیور و خونگرم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، خمیر و ابوموسی
با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت، بر خود واجب میدانم مراتب قدردانی و تشکرم را بابت حماسه ای که شما مردم عزیز در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آفریدید صمیمانه اعلام نمایم.
انتخابات و مردم سالاری از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که حفظ آن و حضور پرشور در آن هم حق و هم تکلیف برای همه ما ایرانیان است.
بنده و مردم عزیزی که در ستادها در مناطق مختلف کوشش میکردند تمام توان خود را گذاشتیم که حضور جدى و قانونمند در انتخابات داشته باشیم و وظيفه و تكليف شرعى وقانونى خود را اداء نموديم و سرافراز و سربلنديم که هم به قانون عمل كرديم وهم در راستاى فرمايشات ومنويات رهبر فرزانه مان انجام وظيفه نموديم و امیدوارم که همه این تلاش ها موجب رضايت خداوندمتعال نیز باشد.
اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بزرگترین منبع حرکت و پیشرفت در هر جامعه ای است که متاسفانه در انتخابات اخیر برخی بداخلاقی ها، تضعیف اعتماد عمومی مردم هرمزگان را بدنبال داشته که قطعا از نگاه دستگاه های نظارتی و قضائی و انتظامی دور نبوده و امیدوارم اقداماتی در خصوص احیا اعتماد عمومی صورت گیرد.
سروران، بزرگان، جوانان ، بانوان و یاران عزیزی که در این مدت از صنوف و گروه های مختلف اجتماعی و اقتصادی و سیاسی همراهی ام کرده اید دست همه را به گرمی می فشارم و بدین وسیله از همه این الطاف و اعتماد مردم به برادر کوچکشان قدردانی می نمایم. خدمت رسانی به جامعه به عنوان یک تکلیف شرعی و انقلابی را بیش از پیش دنبال خواهم کرد و همچنان این سرباز ولایت از طریق مراجع قانونی و ذی صلاح پیگیر خواست های مردم غیور هرمزگان خواهد بود.
از مهربانی تک تک شما مردم قدردانی می نمایم و امیدوارم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانم خدمتگزاری امین باشم و لطف و زحمات یکایک عزیزان را با امانتداری و درستکاری جبران نمایم.»
ومن اللّه التوفيق وعليه التكلان
حسين هاشمى تختى

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − یک =

دکمه بازگشت به بالا