رویکردی پیشگیرانه و مبارزه با فساد در وزارت صنعت، معدن و تجارت

به گزارش ریال نیوز به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، اکبر صادقی اظهار کرد: ۴۷ درصد gdp کشور را وزارت صنعت، معدن و تجارت به خود اختصاص داده است که این بیانگر اهمیت کار در این مجموعه است‌.
وی تصریح کرد: الگو و استراتژی ما سند چشم انداز، فرمان ۸ ماده ای رهبری، نقشه راه اصلاح نظام اداری و قانون ارتقای سلامت اداری و آیین نامه پیشگیری از فساد و دیگر اسناد بالادستی است.
او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: گلوگاه های فساد شناسایی شده است که برنامه عملیاتی برای اصلاح آن تدوین شده است.
رویکرد پیشگیرانه داریم
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت بیان کرد: رویکرد پیشگیرانه داریم، استقرار سامانه های الکترونیکی در این راه به ما کمک می کند.
صادقی اضافه کرد: سامانه جامع تجارت که از تامین تا توزیع را پوشش می دهد، در جهت پیشگیری از فساد مثمر ثمر است.
وی با اعلام اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمنان تهاجم شدید اقتصادی علیه ما دارند، گفت: در این جنگ اقتصادی مدیران برای پیگیری برنامه ها عزم جدی داشته باشند.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت با اشاره به وضعیت کنونی صنعت خودرو، افزود: تولید خودروی ما که به ۶۰۰ دستگاه در روز رسیده بود در حال حاضر به بالای ۲ هزار دستگاه رسیده است و از شرایط سخت عبور کردیم.
راه‌اندازی شماره تلفن اختصاصی برای دریافت شکایات مردمی
وی در پایان تصریح کرد: همچنین شماره تلفن اختصاصی ۰۹۱۲۲۹۶۵۰۸۷ برای طرح شکایات مردمی و ارایه گزارش‌های بازرسی و نظارت از طریق مردم در اختیار آن‌ها قرار دارد و مردم می‌توانند از طریق این شماره با ما مرتبط باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا