ساخت ۱۳۰ هزار مسکن نهضت ملی به بسیج رسید

ریال نیوز : رئیس سازمان بسیج سازندگی از تفاهم با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکن محرومین خبر داد.

به گزارش ریال نیوز، سردار محمد زهرایی عصر چهارشنبه در دیدار با جهادگران شهرستان سرایان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم که گروه‌های جهادی باید به آن همت ویژه داشته باشند، بحث تدبیر و تفسیر در قرآن در کنار فعالیت‌های اقتصادی مقاومتی است.

رئیس بسیج سازندگی با بیان این که قراردادی با دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه بسته و قرارگاه جهادگران قرآنی را راه‌اندازی کردیم، بیان‌کرد: نباید نسبت به این موضوع کم کاری کنیم چون بنا به گفته اساتیدی بزرگی چون حجت الاسلام قرائتی تدبر در قرآن امری واجب است.

زهرایی ادامه‌داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیداری فرمودند که خودسازی جهادگران از اهمیت بسیاری برخوردار است چون تا این اتفاق رخ ندهد، به موفقیت نمی‌رسیم.

وی با بیان این که بیش از حجم خدمت، برکت آن اهمیت دارد، گفت: اگر به دیگران خدمت نکرده و کاری جهادی نمی‌کنیم در حقیقت خودمان را از بسیاری از برکت ها محروم کرده‌ایم و از این جهت باید دایره گروه‌های جهادی را افزایش بدهیم.

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: در حال حاضر نگاه رئیس جمهور و معاون اول ایشان مردمی‌کردن فعالیت‌ها، محرومیت‌زدایی و نزدیک شدن به عدالت و صداقت در رفتار است که در رسیدن به این اهداف باید همراهی و همکاری مردمی را نیز داشته باشند.

زهرایی با بیان این که ما ۴۲ هزار گروه جهادی و ۸۰۰ هزار نفر جهادگر پای کار و بدون منت، ظرفیت مهمی در گره گشایی در محرومیت‌زدایی است، اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف انقلابی دولت سیزدهم باید همه پای کار باشیم وگرنه با تغییر افراد اتفاق خاصی نمی‌افتد.

وی با تأکید بر این که برای پیشرفت خراسان جنوبی منتظر ناجی نباشیم، افزود: آن چیزی که استان ما را در ریل پیشرفت و توسعه قرار می‌دهد این است که به باور عمیق «ما می‌توانیم» برسیم و مطالبه‌گر بوده و مردم را وارد میدان در حوزه‌های مختلف کنیم.

رئیس بسیج سازندگی با اشاره به اینکه جهادگران مؤلفه‌های قدرت کشور و تشکیلات مردمی انقلاب هستند، بیان‌کرد: جهادگران ما هر کدام یک حسن طهرانی مقدم و یک قاسم سلیمانی هستند.

زهرایی با بیان این که در زمینه آب شرب روستایی، سرایان در طرح‌های ما اولویت‌دار خواهد بود، یادآور شد: بسیج سازندگی در حوزه احیای قنات‌ها تجربه بسیار خوبی دارد که با توجه به این تجربه می‌توانیم در زمینه آب کشاورزی نیز اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی افزود: در زمینه مسکن محرومین نیز با وزیر محترم برای ساخت ۱۳۰ هزار مسکن قرارداد بسته‌ایم که ۴۰ هزار تا مربوط به کمیته امداد و بخشی مربوط به حاشیه شهرها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا