ایجاد ظرفیت فرا مرزی در صنعت ساختمان

ریال نیوز : دبیرکل کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی از ایجاد ظرفیت فرا مرزی در صنعت ساختمان خبر داد.

قربانی در گفتگو با ریال نیوز اظهار کرد: برای تحول در صنعت ساختمان یک تور تجاری گرجستان از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ طراحی شده تا با هلدینگ های برتر ساختمانی گرجستان دیدار و گفتگو داشته باشیم. با توجه به تحقیقات صورت گرفته و بررسی ظرفیت های کشور گرجستان و نشست های تخصصی با فعالین حوزه اقتصادی گرجستان برآن شدیم تا با طراحی تورهای تجاری به صورت موضوعی بستر همکاری های اقتصادی با کشور گرجستان را با تجار و علاقه مندان به امر صادرات فراهم آوریم.

وی افزود: بدین منظور برای ایجاد این ظرفیت تمام دوستانی که برای حضور در این تور تجاری تمایل دارند می توانند با ثبت نام در این تور تجاری گرجستان از پروژه‌های ساختمانی برجسته تفلیس و مدیران این پروژه ها که از بزرگان این صنعت در گرجستان هستند بازدید کرده و راه های ارتباطی با پیشگامان این صنعت را برای خود فراهم سازند.

قربانی دبیرکل کانون ملی مراکز مشاوره  و خدمات کارآفرینی و مدیر عامل آریاداناک در ادامه گفت: این تور تجاری با هدف آشنایی با تکنولوژی های صنعت ساختمان در گرجستان و ایجاد شبکه سازی با فعالان و متخصصین صنعت ساختمانی طرح ریزی شده است و فرصتی استثنایی برای شناخت عمیق‌تر بازار و برقراری ارتباطات مستقیم با سرمایه‌گذاران و متخصصین برجسته صنعت ساختمان است.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر سمینار تخصصی برگزار خواهیم کرد که تمامی همسفران از دانش و تجربه متخصصین برتر گرجی بهره‌مند شوند و مسیر توسعه کسب و کار خود را هموارتر کنند. لازم به ذکر است با توجه به شرایط حاکم در منطقه و پس از بیان شدن طرح پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا، کشور گرجستان در مسیر توسعه زیرساخت شهری قرار گرفته و بستر مناسبی برای صادرات مجدد به حوزه کشورهای منطقه اعم از روسیه و حوزه اروپا خواهد بود که این موارد با توجه به دسترسی بازار و راه های ارتباطی و هزینه های مقرون به صرفه برای ذینفعانی که علاقه مند به حوزه صادرات می باشند مورد توجه خواهد بود و در امر مدیریت صادرات و گسترش دیدگاه های تجاری شما، گروه آریاداناک همراه شما خواهد بود. ما در این سفر علاقه مندیم ضمن فراهم سازی شرایط مبادلات تجاری بین دو کشور درآمدهای ارزی نیز برای ذینفعان داشته باشیم و در وضعیت فعلی و با توجه به شرایط حاکم بر ارز بهترین مسیر برای توسعه امر صادرات خواهد بود.

قربانی ادامه داد: دوستانی که تمایل به همراهی با ما در این سفر هستند با شماره 02191017711 داخلی 100 یا تلفن همراه 09391065522 تماس بگیرند.

لازم به ذکر است گروه آریاداناک مجری رسمی سازمان توسعه تجارت در امر اعزام و پذیرش هیئت تجاری بوده و عضو رسمی اتاق بازرگانی مشترک ایران و گرجستان و اتاق بازرگانی تهران نیز می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا