اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی

‍ ریال نیوز : دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت : برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی و پیشگیرانه کاهش مسائل و آسیب های اجتماعی را درپی خواهد داشت .

به گزارش ریال نیوز، علی رحمانی مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در جلسه هم اندیشی مسئولین موسسات علمی و دانشگاهی استان در دانشگاه بین الملی امام خمینی(ره)برگزار شد افزود: برنامه های فرهنگی و پیشگیری در مدارس و  دانشگاهها راهگشای برون رفت از مسائل و آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر  است.

رحمانی با اشاره به وضعیت وآمارشیوع اعتیاد استان در حوزه های مختلف دانشجویی ،دانش آموزی، مرگ و میر ، زندانیان ، طلاق و… عنوان کرد: باید در زمینه پیشگیری از اعتیاد برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد علیرغم مشکلاتی که در دانشگاهها وجود دارد با اعتقاد در این حوزه کار خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: در کنار اقدامات مقابله ای و درمانی فعالیتهای  فرهنگی از طریق خانواده ،آموزش و پرورش و سپس دانشگاه را راهگشای برون رفت از مسائل آسیب های اجتماعی است.

دبیر شورای هماهنگی استان گفت: همکاری های پژوهشی و حمایت از پایان نامه های مرتبط با موضوع اعتیاد مورد حمایت این شورا است و در خصوص این فعالیت ها آمادگی لازم وجود دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا