بستنی «بیسکویت مادر» به بازار آمد

ریال نیوز : مدیرعامل شرکت حامی ویتانا از تولید «بستنی بیسکویت مادر» با همکاری بستنی نعمت برای عرضه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ریال‌نیوز، مجتبی حافظی مدیرعامل شرکت حامی تجارت ویتانا با بیان این‌که محصول بیسکویت مادر با قدمتی ۷۰ ساله اولین بیسکویت تولیدی در کشور است گفت: طی ۷ دهه گذشته شرکت ویتانا همواره اولویت رضایت مصرف‌کننده را در کیفیت محصولات تولیدی خود بنیان گذاشته است. همانطور که مشاهده می‌کنیم در این رویکرد شرکت ویتانا توانسته به خوبی عمل کند. از میان ۹ برند بیسکویتی که مادرها برای کودک خود استفاده می‌کنند، بیسکویت مادر ویتانا با فاصله‌ای بسیار جایگاه برتر را از آن خود کرده است.

وی افزود: بیسکویت مادر یک محصول خاص است که توانسته در بین همه طیف‌ها و سنین مختلف جایگاهی خاص کسب کند. با وجود این‌که در شرکت ویتانا انواع مختلفی از محصولات همچون؛ کوکی‌ها، ویفرها، بیسکویت‌های مغزدار و… تولید می‌شود هیچ‌وقت دایره محصولات برند مادر را از محصولات کلاسیک خارج نکردیم.

حافظی با اشاره به روش‌های استفاده از بیسکویت مادر توسط بستنی‌فروشان بیان کرد: در بررسی‌ها متوجه شدیم که طی چندسال گذشته بستنی‌فروشان از بیسکویت مادر به صورت پوردشده یا خرده و مخلوط با بستنی بهره می‌برند. پذیرفته‌شدن ذائقه و سلامت این محصول به دلیل استفاده از مواد لبنی در تولید بستنی ما را برآن داشت تا به موضوع بستنی «بیسکویت مادر» ورود کنیم.


مدیرعامل شرکت حامی تجارت ویتانا افزود: مذاکراتی را با شرکت‌های تولید بستنی اعم از تولیدکنندگان بستنی تک‌نفره، لیتری و عرضه‌کنندگان تاپینگی به مغازه‌داران انجام دادیم. در موضوع تاپینگی با شرکت بستنی نعمت که دارای شعبات گسترده و از کیفیت خوب محصولات برخوردار است، طی چندماه مذاکره و برگزاری جلسات متعدد و رفع چالش‌ها هفته گذشته قراداد منعقد شد.

وی تصریح کرد: پس از عقد قرارداد، مبحث اطلاع‌رسانی تولید محصول بستنی «بیسکویت مادر» به مردم در دستور کار قرار گرفت. برای این مهم با حضور در شعبات بستنی نعمت و ارائه نمونه‌های رایگان «بستنی بیسکویت مادر» به انجام رسید. اولین جشن معرفی محصول جدید ویتانا پنج‌شنبه شب گذشته در شعبه حکیمیه تهرانپارس بستنی نعمت با حضور مردم برگزار شد که به همراه بستنی رایگان و سنجش ذائقه مشتریان یک بسته بیسکویت مادر نیز به آنها اهدا شد.

مجتبی حافظی با بیان این‌که برنامه این اطلاع‌رسانی در شعبات بستنی نعمت از طرف شرکت ویتانا به صورت هفته‌ای است، اضافه کرد: بنا داریم تا در شعبات دیگر بستنی نعمت در تهران، کرج و سپس در سراسر کشور این کار اطلاع‌رسانی و آشنایی مردم با بستنی بیسکویت مادر ویتانا را ادامه دهیم که فیلم این مراسمات در صفحه مجازی و بستنی بیسکویت مادر بارگذاری می‌شود تا مشتریان به همراه خانواده بتوانند از محیط خانوادگی این برنامه به صورت رایگان از طریق اسپانسری بستنی نعمت و شرکت ویتانا برخوردار شوند.

وی قیمت محصول تولیدی جدید شرکت ویتانا که با شراکت بستنی نعمت به مردم جامعه ارائه می‌ شود، بدون سود تا یکسال عنوان کرد و گفت: خانواده‌ها می‌توانند از طریق صفحه مجازی اینستاگرام Bastani_biscuit_madarBastani_biscuit_madar برنامه‌های آتی و شعبات مربوطه را برای حضور خود دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا