سکه دوباره ارزان شد

به گزارش ریال نیوز،قیمت طلا و سکه نسبت به روز قبل با کاهش همراه بوده است؛ دیروز سکه طرح جدید در بازار آزاد 12 میلیون و 850 هزار تومان هم قیمت خورده بود ولی امروز با 400 هزار تومان کاهش به 12 میلیون و 450 هزار تومان رسیده است.

افزایش قیمت ارز در بازار زمینه ساز افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر شده است ولی امروز با کاهش نوسان قیمتی ارز، قیمت ها در بازار طلا و سکه نیز کاهشی شده است.

بانک مرکزی تلاش می کند با تقویت عرضه در بازار به تقاضاهای ارزی پاسخ دهد و برهمین اساس نیز تداوم عرضه‌های روزانه ارز در سامانه نیما و بازار متشکل ارزی موجب شده تا نیاز ارزی بازار پاسخ داده شود و دیگر به مانند قبل شاهد نوسانات لحظه ای در بازار نباشیم. با این حال اما در مقاطعی انتشار برخی اخبار سیاسی موجب می شود تا جو روانی بازار تغییر کند و قیمت ارز افزایشی شود.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 500 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 500 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 150 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون 513 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 980 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید

قیمت آن‌لاین دلار و سکه در بازار آزاد

به گزارش تسنیم،‌ در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 26 هزار و 100 تومان، یورو 31 هزار و 500 تومان و درهم امارات 7 هزار و 250  تومان اعلام شده است.  طی روزهای اخیر دلار عمدتاً‌ در کانال 25 هزار تومان در نوسان بوده است ولی در معاملات پایانی عصر سه‌شنبه وارد کانال 26 هزار تومان شد.

در صرافی‌های بانکی امروز قیمت خرید و فروش دلار و یورو همزمان با روند افزایشی بازار آزاد،‌ افزایش یافته است؛ قیمت دلار در صرافی های بانکی امروز وارد کانال 26 هزار تومان شده است.

برهمین اساس قیمت فروش دلار در این صرافی‌ها با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 26 هزار و 70 تومان و قیمت خرید دلار نیز با اختلاف 1000تومانی نسبت به قیمت فروش، 25 هزار و 70 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 31 هزار و 550 تومان و قیمت خرید یورو نیز 30 هزار و 550 تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا