تقدیر از برگزیدگان مسابقه ملی «سهم من از جوانیِ ایران»

ریال نیوز : با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از برگزیدگان مسابقه ملی «سهم من از جوانیِ ایران» با محوریت جمعیت و خانواده تقدیر می‌شود.

به گزارش ریال نیوز ، رهام رضائیان، مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ضمن اعلام این خبر افزود: از برگزیدگان مسابقه ملی کتابخوانی «سهم من از جوانیِ ایران» با جوایزی به ارزش پانصد میلیون ریال شامل دو هدیه ۵۰ میلیون ریالی، یک هدیه ۴۰ میلیون ریالی و ۷۲ هدیه ۵ میلیون ریالی تقدیر می‌شود.

رضائیان خاطرنشان کرد: مسابقه ملی کتابخوانی «سهم من از جوانیِ ایران» به مناسبت روز ملی جمعیت توسط دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت و با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهید روحی با هدف از حمایت از جمعیت و خانواده و تشویق به فرزندآوری برگزار شده است.

مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به برگزاری این رویداد در سطح کشور ادامه داد: این مسابقه در دو بخش بزرگسالان به صورت آنلاین و بخش ویژه کودکان و نوجوانان در قالب ارسال نقاشی با موضوع سهم‌ من از جوانی ایران برگزار شده است.

وی افزود: تعداد ۲۵ هزار و ۴۸۶ نفر در بخش کتابخوانی و ۵۲۶ نفر نیز در بخش نقاشی این مسابقه شرکت و در نهایت تعداد ۲ هزار و ۶۷۵ نفر در بخش کتابخوانی و ۱۶۰ نفر از کودکان و نوجوانان در بخش نقاشی به مرحله قرعه‌کشی راه پیدا کرده‌اند که جایزه همه منتخبان تقدیم شده است و روز پنج‌شنبه جاری نیز جایزه پنج نفر از برگزیدگان در شهر مقدس مشهد به صورت نمادین اهدا می‌شود.

رضائیان اظهار کرد: مسابقه ملی کتابخوانی «سهم من از جوانیِ ایران» بر مبنای کتاب «هفت خان خیالی» نوشته سحر فرهادی برگزار شده است. این کتاب پژوهشی در باب ارتباط معیشت و تربیت فرزند صالح و پاسخی به دلواپسی‌های فرزندآوری و فرزندپروری است.

مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد درباره محتوای این کتاب نیز توضیح داد: رزق و برکت، ترس از فقر و فرار از فرزندآوری، تأثیر رفاه و سختی در تربیت، عوامل موثر بر هدایت و تربیت، چالش مادری، خانه‌داری و اشتغال و مدیریت هزینه‌های فرزندآوری و فرزندپروری از مباحث مطرح شده در کتاب «هفت خان خیالی» است. 

رضائیان در پایان تاکید کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بر اساس مسئولیت‌ها و رسالت‌های خود در حوزه خانواده و جوانی جمعیت، از برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در این حوزه‌ها حمایت‌های مادی و معنوی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا