صادرات چین پس از بازگشایی اقتصاد رشد کرد

به گزارش ریال نیوز به نقل از شین‌هوا، نیویورک تایمز در گزارش جدید خود اعلام کرد پس از بازگشایی کارخانجات چین در اواخر فوریه و اوایل مارس صادرات این کشور با جهشی روبرو شده که تا به امروز ادامه داشته است.

طبق این گزارش صادرات چین در ماه جولای به دومین سطح بالای تاریخ خود رسیده و به رکورد تاریخی دسامبر سال گذشته نزدیک شده است.

طبق این گزارش چینی‌ها در تابستان امسال سهم بازار بسیاری از کشورهای تولیدکننده دیگر جهان را مال خود کردند و سهم خود از بازار جهانی را بسیار بزرگ‌تر کردند. این حکمرانی چین در تجارت جهانی می‌تواند تا ریکاوری کامل کشورها از پاندمی کرونا ادامه داشته باشد.

با استفاده از کارگران ماهر کم هزینه و زیرساخت‌های کارآمد و همچنین وام‌های بانک‌های دولتی برای گذراندن دوران کرونا، چین توانست ظرفیت تولید قدرتمندی از نشان دهد. این ظرفیت از بحران کووید ۱۹ و تعرفه‌های آمریکا بی‌گزند ماند.

طبق این مقاله اغلب اقتصادهای جهان به جز چین در حال رکودند و چین در حال تولید مایحتاج بیمارستان‌ها و خانوارهای جهان است. با تعطیلی کارخانجات رقبا، مصرف‌کنندگان جهان در حال خرید طیف وسیعی از کالاهای چینی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 19 =

دکمه بازگشت به بالا