همراه اول تندیس طلایی گرفت

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین کنفرانس ملی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ و نخستین جایزه ملی تعالی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ بعدازظهر روز چهارشنبه 26 دی ماه به کار خود پایان داد.
در مراسم افتتاحیه این کنفرانس دو روزه که با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای محققان و پژوهشگران در حوزه بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بازاریابی و برندینگ توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، بابک سهرابی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، علی اکبر فرهنگی رئیس کنفرانس، مسعود کیماسی دبیر علمی کنفرانس و محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.
علاوه بر سخنرانی تعدادی از اساتید و پژوهشگران حوزه ارتباطات و بازاریابی، برگزاری کارگاه های آموزشی و معرفی برندگان جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ و تجلیل از برگزیدگان تبلیغات برتر از دیگر برنامه های این کنفرانس بود.
در این کنفرانس در بخش جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، همراه اول موفق به کسب بالاترین امتیاز در بین شرکت کننده ها و دریافت تندیس طلایی این دوره شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
شاخص های ارزیابی جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ شامل مواردی همچون «پیش نیاز های اساسی»، «تبلیغات»، «روابط عمومی»، «حامی گری و رویدادها»، «بازاریابی تعاملی، مستقیم و دیجیتال»، «پیشبرد و فروش» و «نیروی انسانی» است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 11 =

دکمه بازگشت به بالا