صفی خانی سرپرست شرکت آب و برق قشم شد

ریال نیوز : سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با صدور حکمی، محمدرضا صفی خانی را به‌عنوان “نماینده سازمان منطقه آزاد قشم جهت عضویت در هیات مدیره و سرپرست شرکت آب، برق و تأسیسات قشم” معرفی کرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مراسم تودیع فرامرز مومنی، مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات قشم و معارفه محمدرضا صفی خانی، سرپرست جدید این شرکت با حضور سیدمحمد حسینی، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.
در این مراسم حسینی ضمن تقدیر از زحمات چند ساله فرامرز مومنی در حوزه تامین آب و برق شهر قشم، برای صفی خانی در سمت جدید، آرزوی موفقیت در ارائه خدمات به مردم و شهروندان کرد.

 در حکم صادر شده از سوی افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم برای انتصاب صفی خانی به سمت سرپرست شرکت آب، برق و تاسیسات قشم آمده است:

“جناب آقای محمدرضا صفی خانی”
 با عنایت به سوابق، تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در اجرای ماده 110 لایحه اصلاحی قانون تجارت، به‌موجب این حکم به‌عنوان “نماینده سازمان منطقه آزاد قشم جهت عضویت در هیات مدیره و سرپرست شرکت آب و برق و تأسیسات قشم (سهامی خاص)” تعیین و معرفی می‌شوید.

 انتظار می‌رود اعضای محترم هیأت مدیره با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در چارچوب اساسنامه شرکت، برنامه‌ریزی و اقدامات مؤثری را در جهت تحقق اهداف سازمان به عمل‌آورند.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز این انتصاب را به سرپرست جدید شرکت آب، برق و تأسیسات قشم تبریک گفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا