پیام خداحافظی صدیقه ربیعی از سمت امور زنان استانداری قزوین

ریال نیوز : ماموریت صدیقه ربیعی در سمت مدیرکلی امور زنان و خانواده استانداری قزوین پایان یافت.

به گزارش ریال نیوز ، متن پیام مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین به این شرح است :

به نام آنکه هستی نام ازو یافت
فلک جنبش زمین آرام ازو یافت

ایزد منان را شاکرم که پس از شش سال توفیق خدمتگزاری به مردم در دو حوزه(بخشدار مرکزی شهرستان البرز و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین) این مسئولیت را به بانوی دیگری واگذار کردم. مسیری که اگرچه با سختی‌ها و دشواری‌ها همراه بود، اما به‌واسطه خدمت‌گزاری به خواهران مؤمن و شریف‌ام در سراسر دیار مینودری خاطره‌ای خوش در دل و جانم باقی گذاشت و امید آنکه در درگاه ایزد متعال نیز مقبول افتاده‌باشد.

از این‌رو بر خود لازم می‌دانم از همراهی و همکاری استانداران وقت، معاونین استاندار، ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فرمانداران شهرستان‌های تابعه، مدیران کل ستادی استانداری، بخشداران و شهرداران استان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، مشاوران امور زنان در دستگاه‌های اجرایی، اصحاب رسانه، سازمان‌های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده و همچنین همکاران ارجمندم در استانداری که در این مدت نهایت همکاری را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کاری خواهر کوچکشان معمول داشتند؛ کمال سپاسگزاری و قدردانی را داشته‌باشم. از خداوند منان برای برادر ارجمندم جناب آقای دکتر اعلایی استاندار محترم قزوین و سرکار خانم دکتر علیخانی که از این پس مدیریت امور زنان و خانواده را بر عهده خواهند داشت، آرزوی سلامتی و موفقیت را دارم.

در پایان ضمن طلب حلالیت از محضر شریف مردم فهیم و قدرشناس استان، امیدوارم در سایر عرصه‌های کاری خدمتگزار لایق و شایسته‌ای برای هم استانی‌ها و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشم.

«وَ اُفَوضّ امَرِی الی الله
اِنَّ الله بصیر ُ بالعِباد»

ارادتمند
صدیقه ربیعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 20 =

دکمه بازگشت به بالا