استاندار قزوین : سرمایه‌گذاران شرکای اجتماعی استان هستند

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: مجموعه مدیریتی استان قزوین سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را شرکای اجتماعی خود می دانند و در راه رشد و پیشرفت اقتصادی استان از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کنند.

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی ، استاندار قزوین روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد کشت و صنعت در بوئین‌زهرا اظهار داشت: استان قزوین دارای ظرفیت های فوق العاده اقتصادی است که یکی از آنها کشاورزی و دامپروری است و در این حوزه استان قزوین در سطح کشور حرف برای گفتن دارد.

وی افزود: استان قزوین علیرغم اینکه تنها یک تا یک و نیم درصد وسعت کشور را دارا می باشد ولی ۴ تا ۵ درصد غذای کشور را تأمین می کند که این موضوع با توجه به شرایط فعلی عرضه غذا در دنیا و بحران اقلیمی، بسیار مهم و حیاتی است و برای بهره وری هرچه بیشتر و توسعه آن باید برنامه ریزی کرد.

اعلایی گفت: دشت قزوین می تواند به بستر ایجاد امنیت غذایی کشور تبدیل شود و برای تحقق این مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: مجموعه مدیریتی استان برای حضور کسانی که با نیّت کمک به تولید و افزایش ارزش افزوده در اقتصاد به استان ورود کرده اند، نهایت همکاری و مساعدت را خواهد داشت و تمام ظرفیت های قانونی دستگاه ها برای رونق کشاورزی استان به کارگیری خواهد شد.

وی با بیان این که مجموعه مدیریتی استان سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را شرکای اجتماعی خود می دانند، گفت: از کسانی که احساس می کنند طرفیتی برای توسعه فعالیت های خود دارند درخواست داریم مانند مجموعه میهن، استان قزوین را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند و در این مسیر از هرگونه همکاری و مساعدت بهره مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − شش =

دکمه بازگشت به بالا