دستور استاندار قزوین برای حل مشکل تعاونی های مسکن

ریال نیوز : استاندار قزوین به معاون عمرانی دستور داد حل مشکل تعاونی‌های مسکن استان، کارویژه خدمتی معاونت عمرانی و دستگاه‌های مرتبط برای دهه فجر امسال باشد.

به گزارش ریال نیوز، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در آغاز دهه فجر و در طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با صدور دستوری صریح، به رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مأموریت داد تا نسبت به بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن در سطح استان و رفع مشکل مردم اقدام کند.

متن کامل این دستور به شرح ذیل است؛

جناب آقای دکتر رجحانی
معاون محترم هماهنگی امور عمرانی

سلام علیکم

از روزهای اول حضورم در استان قزوین بخش قابل توجهی از مراجعات و درخواست‌ها به شکل حضوری و یا در صفحات فعالم در فضای مجازی مربوط به اراضی واگذار شده ولی تعیین تکلیف نشده به مردم خصوصا در قالب تعاونیها بود.

هر چند به دلیل مسئولیت بیش از شش ساله ام در حوزه تعاون دو استان کشور با پیچیدگی های حقوقی و مشکلات مدیریتی مبتلا به تعاونی‌های مسکن آشنایی دارم ولی در همان زمان‌ها نیز که بعنوان متولی بخش تعاون پیگیر حل مشکلات مردمی که از طریق یک تعاونی مسکن گرفتار شقوق مختلفی از معضلات شده بودند آرزو میکردم که کاش همراهی و همکاری و هم افزایی بین استانداری و دستگاه قضایی و شهرداری و تعاون و راه و شهرسازی وجود داشت و میشد در کنار هم و تجمیع اختیارات حاکمیتی، دندان لق مشکل ایجاد شده برای مردم را کشید و زمینه رفع معضلات و برخورد با بانیان بی قانونی و گرفتار کنندگان مردم را فراهم کرد.

بحمدالله امروز به برکت توفیق خدمتی که در سایه لطف الهی و با اراده ملت در حمایت از دولتی که آرمانش برخورد با مفاسد و آرزویش حل مشکلات مردم است این همگرایی و وحدت و نشاط برای خدمت، در مسئولان استانی و در دستگاه‌های حاکمیتی ذی ربط ایجاد شده است و موجب امیدواری مردم گردیده که حل مشکلات تلنبار شده سالیان را با سرعت از ما مطالبه می‌کنند.

از جنابعالی که با دانش و سابقه طولانی در مدت کوتاه خدمتتان در استان منشأ اثرات خیر بوده و هستید انتظار دارم کارویژه خدمتیتان در دهه فجر چهل و سوم، پیش و بیش از بریدن روبانها و قرار گرفتن در کادر دوربینها، ایجاد یک کارگروه ویژه برای رسیدگی به مشکلات اراضی تعاونی‌های مسکن مشکل دار یا مشکل ساز برای مردم باشد.

آنهایی که می‌شود مشکلات زمینشان با اختیارات استانی حل شود را با تصمیم گیری جسورانه مشکل گشایی کنید.

آنهایی که باید در سطح ملی برایشان اتخاذ تصمیم شود را به شکل جدی در مسیر پیگیری دستگاههای ذی ربط قرار دهید.

آنهایی که با استفاده از تمام ابزارها و توان ها مشکلاتشان قابل حل نیست را شفافانه به تصمیم برسید و قاطعانه به ذینفعان اعلام کنید تا مردم تکلیف خودشان را مشخص شده بدانند و خود مدعی عاملان مشکلاتشان بشوند.

عناصری هم که بعضا موجب گرفتاری مردم شده‌اند و با بی قانونی و بی مبالاتی برای جامعه مشکل سازی کرده اند را در مسیر برخوردهای قانونی و قضایی قرار دهید.

اگر در دهه فجر که شب قدر انقلاب و زمان بازبینی رفتارهایمان در مسیر آرمانهای انقلاب بزرگ مردم ایران است اقدام موثری برای رفع گرفتاری مردم انجام بدهیم دهه فجر را گرامی داشته ایم و شهرهایمان را به لبخند رضایت صدها هزار شهید جان داده در مسیر اعتلای نظام آذین بسته ایم.

در مسیر این مقرره ادارات کل راه و شهرسازی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، شهرداری قزوین و عنداللزوم سایر شهرداری‌های استان ملزم به همکاری حداکثری خواهند بود و قطعا اراده مدیران محترم دستگاه قضایی و دستگاه‌های نظارتی استان نیز معطوف به همراهی برای حل این مشکلات انباشته شده در طول سالیان است.

لطفا اولویت را در شروع به مجموعه های کم مسأله تر و کثیر العضو تر بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا