جشنواره «رمز موفقیت» به ایستگاه دهم رسید

ریال نیوز : دهمین جشنواره رمز موفقیت با هدف آشنایی صاحبان مشاغل و کسب و کارهای بخش خصوصی و رونق بخشی و اشتغال‌زایی جوانان کشور و کمک به اقتصاد ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ریال نیوز ، دهمین جشنواره رمز موفقیت با هدف آشنایی صاحبان مشاغل و کسب و کارهای بخش خصوصی و رونق بخشی و اشتغال‌زایی جوانان کشور و کمک به اقتصاد ایران برگزار می‌شود.

برای مدیران، بازرگانان و فعالان اقتصادی کشور باشگاه «رمز موفقیت» نامی بسیار آشنا است. باشگاهی که این روزها مامن و ماوای بسیاری از مدیران ایران زمین است. رسالت و هدف این باشگاه انتقال دانش و تجربه و رموز موفقیت مدیران پرآوازه ایران به جوانان و صاحبین کسب و کارهای خرد و کلان کشورمان می باشد.

مدیرانی که طی سال‌های متمادی تلاش و کوشش فراوان در زیر سایه پرچم پرافتخار ایران اسلامی به موفقیت‌های چشم گیری دست یافته‌اند گرد هم جمع می آیند تا در فضایی تخصصی و در عین حال صمیمانه رمز موفقیت خود را با دیگران در میان بگذارند تا شاید راهگشای آینده ایران عزیزمان باشد.

در میان خیل مدیرانی که در «باشگاه رمز موفقیت» عضو هستند نام بزرگانی از صنایع، معادن، شرکت های بازرگانی، فعالان حوزه سلامت و بهداشت، صنعت مواد غذایی، بانکداری، اساتید موفق دانشگاه، صنعت ساختمان و دیگر حوزه ها به چشم می خورد.

جشنواره رمز موفقیت هرساله در اسفندماه و واپسین روزهای سال برگزار می‌گردد تا یکبار دیگر تمامی مدیران خود را گردهم اورد و بدینوسیله تجدید پیمان و میثاقی باشد با اهداف بلند این باشگاه. باشد که این دست اقدامات منشا درخشش هرچه بیشتر کشور عزیزمان ایران باشد.

این رویداد به مدیریت «یلدا اسفندیاری» در مرکز همایش های صدا و سیما چهار شنبه ۱۷ اسفند ماه برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + دو =

دکمه بازگشت به بالا