عملکرد اموال تملیکی استان ها ارزیابی شد

ریال نیوز : سرپرست مدیریت نظارت و پایش سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: نمای کلی عملکرد استان‌ها در شاخص‌های مختلف نشان می‌دهد که استان‌های گلستان، زنجان و سیستان‌وبلوچستان با کسب بیشترین امتیاز، بهترین عملکرد را طی سه‌ماهه ابتدای سال جاری در مجموع شاخص‌ها داشته‌اند.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌‌آوری و فروش اموال تملیکی، دانیال جباری سرپرست مدیریت نظارت و پایش سازمان اموال تملیکی با اشاره به تدوین و انتشار نخستین گزارش عملکرد سه‌ماهه استان‌ها از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ماه سال جاری اظهار کرد: انتشار گزارش عملکرد مدیریت‌ها و ادارات استانی بر اساس شاخص‌های مورد نظر یکی از رویکردهای مهم سازمان بوده که هدف از آن، افزایش شفافیت درون سازمانی، معرفی الگوهای برتر و به اشتراک‌گذاری تجارب موفق همکاران سازمان است.

جباری با اشاره به وضعیت عملکرد استان‌ها عنوان کرد: طبق شاخص‌های محاسبه‌شده، در بخش تحقق فروش اموال منقول، استان گلستان و در بخش اموال غیرمنقول، استان اصفهان توانسته رتبه نخست را به خود اختصاص دهد. در بخش اموال منقول استان‌های مازندران و ایلام و در بخش اموال غیرمنقول استان‌های خراسان‌جنوبی و زنجان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

وی ادامه داد: استان‌های گلستان و اصفهان نیز هرکدام به‌ترتیب در تحقق درآمد در بخش منقول‌ و غیرمنقول در رتبه اول قرار گرفته‌اند. در بخش منقول استان‌های مازندران و ایلام و در بخش غیرمنقول استان‌های خراسان‌جنوبی و زنجان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

سرپرست مدیریت نظارت و پایش سازمان اموال تملیکی با اشاره به وضعیت تعیین تکلیف پرونده‌ها گفت: نسبت پرونده‌های سنواتی به جاری و میزان رشد آن از دیگر شاخص‌هایی است که در پایش عملکرد استان‌ها محاسبه شده که استان‌های سیستان و بلوچستان، زنجان و کرمانشاه در وضعیت مطلوب‌تری نسبت‌به دیگر استان‌ها قراردارند.

وی در این باره گفت: با توجه به حجم گسترده پرونده های ورودی، مدیرعامل سازمان تعیین تکلیف فوری و دقیق پرونده‌ها به ویژه پرونده‌های سنواتی را در دستور کار قرار داده و با ابلاغ دستورات لازم به تمام مدیریت‌ها و ادارات استانی و همچنین رصد و پایش مداوم عملکرد آنها، تا به امروز نتایج مثبتی در شاخص‌های مربوطه حاصل شده است.

جباری تصریح کرد: نمای کلی عملکرد استان‌ها در شاخص‌های مختلف نیز نشان می‌دهد که در مجموع استان‌های گلستان، زنجان و سیستان‌وبلوچستان با کسب بیشترین امتیاز، بهترین عملکرد را طی سه‌ماهه ابتدای سال جاری داشته‌اند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور تعالی و اثر بخشی فعالیت‌های سازمان، ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی و استانی به صورت مستمر انجام خواهد شد.

گزارش کامل ارزیابی عملکرد مدیریت های استانی را از اینجا دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا