دستور ویژه مدیرعامل منطقه آزاد قشم برای رفع مشکلات روستای باسعیدو

ریال نیوز : سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در روستای باسعیدو، غربی ترین روستای جزیره قشم، از یک بندر صیادی، یک مکان تاریخی، معابر و اماکن عمومی و یک سردخانه ماهی و میگو دراین روستا بازدید و ضمن گفت و گو با دهیار، اعضای شورای اسلامی، صیادان، بهره برداران و سایر اقشار ساکن این روستا، دستورات ویژه ای برای رفع برخی مشکلات اجتماعی وموانع فعالیت های کسب و کار آنها صادر کرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم دکتر افشار فتح الهی در این بازدیدها که جمعی از معاونین و مدیران سازمان وی را همراهی می کردند حداقل در دو مورد با تعیین ضرب العجل زمانی دستور استقرار یک دستگاه ماشین آتش نشانی در محل اسکله و وصل آبشیرینکن به شبکه لوله کشی اب روستا را به مسئولان ذیربط در سازمان منطقه آزاد قشم صادر کرد.

براساس این گزارش تعیین ضرب العجل برای اعزام اکیپ ویژه از سوی شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم به روستای باسعیدو جهت وصل آبشیرینکن به شبکه لوله کشی آب این روستا و همچنین صدور دستور افزایش ساعت پذیرش ماشین حمل آبزیان از اسکله لافت از ساعت 6 عصر فعلی به 12 شب از سوی سرپرست سازمان منطقه ازاد قشم به شدت مورد استقبال مردم روستای باسعیدو قرار گرفت.

بندر صیادی باسعیدو محل اولین بازدید سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم بود که طی آن تاسیسات بندری و روند توسعه این بندر از نزدیک بررسی و دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات آنها از جمله لایروبی اسکله این بندر صادر شد.

محل بازدید بعدی دکتر فتح الهی قبرستان تاریخی انگلیسی ها در روستای باسعیدو بود که در این بازدید دستور ویژه ای برای ترمیم و احیای این مکان تاریخی جهت بهره برداری بهتر از ظرفیت گردشگری آن از طرف وی صادر شد.

این گزارش حاکیست دکتر افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از معابر و اماکن عمومی روستای باسعیدو قشم، بر تسریع احداث برخی پروژه های نیمه تمام از جمله پارک ساحلی این روستا و تکمیل آسفالت و روشنایی معابر آن تاکید کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در هنگام بازدید از پارک ساحلی باسعیدو خطاب یه مدیران ذیربط سازمان تاکید کرد که پیمانکاران ضعیف یا کم کار باید از همکاری در پروژه های آینده سازمان کنار گذاشته شوند.

دکتر افشار فتح الهی همچنین از بخش های مختلف سردخانه ماهی و میگو مروارید شکیل در روستای باسعیدو قشم بازدید و
ضمن گفت و گو با دست اندر کاران این سردخانه بر همراهی همه جانبه سازمان با توسعه فعالیت های آبزی پروری در غرب جزیره تاکید کرد و تکمیل زنجیره های تامین و تولید در فعالیت های شیلاتی جزیره را یک ضرورت انکار ناپذیر دانست.

بازدید از پروژه احداث استخرهای پرورش میگو روستای کانی قشم و شرکت سوخت رسانی و خدمات کشتیرانی ستاره قشم دو ایستگاه آخر بازدیدهای روز پنجشنبه دکتر افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه ازاد قشم بود که طی این بازدیدها وی دستور ویژه ای جهت برگزاری نشست میان مدیران میراث فرهنگی سازمان و سرمایه گذاران جهت رفع مشکلات پروژه احداث استخرهای پرورش میگو روستای کانی قشم صادر و در بازدید از شرکت سوخت رسانی و خدمات کشتیرانی ستاره قشم هم که دارای امکانات فراوان از جمله ۱۰ مخزن سقف ثابت ذخیره سوخت با ظرفیت کلی۵۲ هزار و 600 مترمکعب است بر تسریع در استفاده بهینه از این سرمایه عظیم ملی تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا