حمایت شهردار قزوین از راه اندازی نسل پنجم شبکه ایرانسل

ریال نیوز : در نشست مشترک لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، مهدی صباغی شهردار قزوین و رفیعی مدیر منطقه غرب شرکت ایرانسل، راههای توسعه شبکه فیبر نوری، راه اندازی نسل پنجم تلفن همراه، مزایای راه اندازی شهرک تولید محتوا و تامین زیرساخت برای تحقق شهر هوشمند بحث و بررسی شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ مهدی صباغی شهردار قزوین در این نشست، با تشکر از فعالیت های شبانه روزی سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، گفت: اجرای برنامه چهارشنبه های مسجدی که برای اولین بار از سوی دکتر سیاهکلی مطرح شده توانسته بسیاری از مشکلات شهری مردم را حل کرده و به ایجاد امید و رضایت مردم کمک کند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: قزوین امروز حرکت خود به سمت تحقق شهری نوآور و هوشمند را آغاز کرده و ما باید خود را برای یک دوره خدمت صادقانه و جهادی آماده کنیم و به صورت شبانه‌ روزی در خدمت مردم باشیم.

شهردار قزوین اظهار کرد: برای پیش بینی مکان و احداث سایت نسل پنجم شبکه موبایل ایرانسل آمادگی داریم و ضمن بررسی وضعیت چند استان و استفاده از تجربه سایر مناطق نسبت به تعیین قیمت کارشناسی، جانمایی اولیه نیز اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا