واکنش استاندار قزوین به روند احداث مسکن ملی

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: در اجرای طرح ملی مسکن، باید روند احداث مسکن به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

به گزارش ریال نیوز ، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین در جلسه شورای تأمین مسکن استان قزوین اظهار داشت: در اجرای طرح ملی مسکن مردم باید آورده‌ای تقریباً قابل توجه داشته باشند و به همین دلیل باید روند احداث مسکن برای آنها به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

وی افزود: فرمانداران بررسی کنند که اگر زمین مورد نظر احداث مسکن مناسب نیست و شرایط مناسبی را ندارد، احداث مسکن در آن زمین ها انجام نشود چرا که در این پروژه آورده مردم قابل توجه است و نباید منفعت مردم با خطر مواجه شود.

اعلایی گفت: باید تدابیر لازم به گونه‌ای اتخاذ شود که شرایط زیستی مناسبی برای مردم در مکان های احداث مسکن ملی ایجاد شود و نباید اشتباهات و اتفاقات مسکن مهر یک بار دیگر در سطح کشور و استان رقم بخورد و باید از این تجربه گران سنگ به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: احداث مسکن در یک زمین و با شرایط نامناسب به طور قطع تبعات اجتماعی و غیرمادی زیادی را در سطح جامعه و استان خواهد داشت و باید در تمامی شهرستان های استان این موضوع به ‌طور ویژه مورد لحاظ قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: فرمانداران تاکستان و آبیک به همراه مدیران کل مربوط در حوزه مسکن‌، زمین‌های مازاد دولتی در این شهرستان را شناسایی کنند تا این زمین ها در اختیار اجرای طرح قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا