قمار بازار طلا و دلار یک روز به انتخابات آمریکا

به گزارش ریال نیوز، در روز دوشنبه بازار‌های جهانی شمایلی نزولی  به خود گرفته‌اند. بازار نفت خام حدود 2.52.5 درصد سقوط کرده است و شاخص‌های بورس آمریکا بین 0.5 تا 3حدود درصد کاهش یافته اند.  با این حال بازار اونس طلا با 0.5 درصد افزایش در نیمروز صعودی بوده است.

اونس صعودی شد

یک روز قبل از انتخابات آمریکا هر اونس طلا 10 دلار افزایش قیمت داشته است و اکنون بر روی 1888 دلار قرار دارد.تحلیل‌گران با این حال امروز انتظار افزایش قیمت چشمگیری از طلا ندارد. علاوه بر آن عده‌ای از تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند ممکن است تا فردا برخی به سمت نگه داشتن دلار و درنتیجه فروش طلا بروند.

نوسانات بازار تا ساعت 3 بعدازظهر 15 دلار و بین 1874 و 1889 دلار بوده است. تحلیل‌های فنی سایت اینوستینگ و تریدینگ‌ویو برای ساعات آینده توصیه به خرید و برای روز آینده توصیه به فروش دارند.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۴ میلیون  تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵  میلیون  و ۱۰۰ هزار  تومان و سکه گرمی۲ میلیون و ۸۵۰هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و۸۷۹   دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان معامله می‌شود.

 ادامه زوال نفت خام

قیمت‌‌های نفت خام در روز دوشنبه حدود 3 درصد کاهش یافت، زیرا نگرانی ها از عدم انسداد ویروس کرونا در سراسر اروپا تقاضای سوخت را تضعیف می‌کند.

هر بشکه نفت تگزاس با بیش از یک دلار کاهش اکنون به نیمه اول کانال 30 دلار سقوط کرده است. کشورها در سراسر اروپا محدودیت‌های جدیدی  را با هدف کاهش سرعت شیوع کووید 19 صورت داده‌اند. قیمت هر بشکه نفت خام تگزاس اکنون بر روی 34.77 دلار قرار دارد، یعنی پایین‌ترین قیمت آن در 5 ماه گذشته.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا