امضای تفاهم‌نامه اتاق تعاون ایران و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی

به گزارش ریال نیوز، امروز تفاهم نامه گسترش همکاری بین اتاق تعاون ایران و شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور و توجه به اصل حمایت از کالای ایرانی و برقراری ارتباط نزدیک بین تولید و تجارت از طریق صنعت نمایشگاهی کشور امضا شد.

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در این مراسم با بیان اینکه یکی از عناصر اصلی توسعه کسب و کار در کشور و حلقه آخر تولید و فعالیت اقتصادی، بازاریابی و فروش است، اظهار داشت: یکی از مولفه های اصلی و تاثیرگذار در توسعه کسب و کارها، برگزاری نمایشگاه هاست.

این مقام مسئول ادامه داد: اتاق تعاون به عنوان نماینده بخشی از اقتصاد از این مهم غافل نبوده و همواره در تلاش برای ایجاد فرصت حضور تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بویژه حوزه تعاون بوده است.

وی افزود: در سالهای گذشته اتاق تعاون حضور قابل توجهی در حوزه نمایشگاهی کشور در داخل و خارج داشته است و علاقمند بودیم که این حضور را توسعه دهیم.

رئیس اتاق تعاون ایران، تصریح کرد: اتاق تعاون هرآنچه را بتواند به عنوان یکی از متولیان بخشی از اقتصاد کشور برای گسترش و توسعه کسب و کار و شرکت نمایشگاه های بین الملللی بتواند با ایجاد نمایشگاه های بیشتری ایجاد کنند و این فرصت را به تولیدکنندگان و فعالان بدهد که بتوانند محصولات و تولیدات در تمام بخش ها عرضه کنند، می تواند به رونق فعالیت های اقتصادی و کسب و کار در کشور کمک شایانی کند.

عبداللهی با اشاره به تاثیرات بیماری کرونا بر فضای کسب و کار و لزوم گسترش فعالیت های نمایشگاهی بعد از پایان کرونا ابراز داشت: به نظر می رسد بعد از پایان یافتن ویروس منحوس کرونا، شرکت نمایشگاه بین المللی بایستی حرکت جدی و وسیعی در حوزه برگزاری نمایشگاه های مختلف در داخل و خارج انجام دهد چراکه این بیماری فضای کسب وکار را متاثر و از رونق آن کم کرده است و برای جبران آن و برای توسعه بیشتر در آینده این شرکت در موقعیت ویژه ای قرار می گیرد که با توسعه فعالیت های خود کمک بیشتری به فعالان اقتصادی بکند.

رئیس اتاق تعاون ایران خاطر نشان کرد: اتاق تعاون با امضای این تفاهم نامه همراهی خود را به عنوان نماینده بخش تعاون، با انجام این حرکت عظیم، اعلام می کنیم و امیدواریم با اقدامات مشترک بتوانیم خدمات موثری به رونق کسب و کار و رونق اقتصادی کشور داشته باشیم.

حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران نیز در این مراسم با تشکر از رئیس اتاق تعاون ایران، در آئین امضای تفاهم نامه گسترش همکاری بیان داشت: مجموعه نمایشگاهی با توجه به توانمندی ها می تواند نقش و جایگاه خود را در اقتصاد کشور پویاتر کند.

وی در ادامه بیان داشت:  برای رسیدن بخش تعاون به سهم و حق خود در اقتصاد کشور،  اعلام رسمی می کنیم و کنار در اتاق تعاون برای تحقق آن خواهیم ماند .

وی در ادامه به اشاره به برنامه های شرکت نمایشگاهی در سال آینده خاطر نشان کرد: امیدواریم که در سال آینده کشور ما از این بیماری منحوس نجات پیدا کند و برنامه های خوبی برای سال آینده داریم و پیش بینی می کنیم که ۱۰۰ نمایشگاه داخلی و ۲۰ نمایشگاه خارجی در سال آینده برگزار کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا