ماجرای تلاش جهانگیری برای گرفتن حکم حکومتی

ریال نیوز : ظاهرا اسحاق جهانگیری به دنبال دریافت حکم حکومتی از رهبر معظم انقلاب برای قانونی کردن عوارض جدید بر سنگ آهن و … است.

به گزارش ریال نیوز، ظاهرا اسحاق جهانگیری معاون اول دولت حسن روحانی به دنبال دریافت حکم حکومتی از رهبر معظم انقلاب برای قانونی کردن عوارض جدید بر سنگ آهن و … که پیشنهاد آن به وسیله رزم حسینی وزیر صمت به هیات دولت ارائه شده است، می باشد.

ظاهرا هیات وزیران پیشنهاد رزم حسینی به جهانگیری را تصویب کرده است، اما به جای ارائه لایحه به مجلس شورای اسلامی به دنبال دریافت حکم حکومتی از رهبر معظم انقلاب حضرت ایت الله خامنه ای هستند که اینهمه شتاب و تلاش برای دور زدن رویه های جاری عجیب به نظر می رسد. به خصوص اینکه پای یک مساله کارشناسی عادی در میان است که به راحتی می تواند با ارائه لایحه به مجلس پیگیری شود و معلوم نیست که اگر این مساله دارای چنین درجه ای از اهمیت است که باید به رهبری ارجاع داده شود؛ چرا دولت اعتدال در یک هفته مانده به پایان به آن توجه کرده است.

اسحاق جهانگیری در ماجرای دلار 4200 تومانی هم ماجرا را به رهبر معظم انقلاب کشانید که ایشان هم موضوع را به مجلس ارجاع دادند، اما با اشتباه مجلس در تفسیر نامه رهبر معظم انقلاب اشتباه مهلک ادامه پرداخت دلار 4200 تومانی ادامه یافت که آثار آن در بازار مرغ و نهاده های دامی قابل مشاهده است.

منبع : تحریریه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا