تقویت شبکه تسهیل گران عرصه جمعیت بنیاد ۱۵ خرداد

ریال نیوز : مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد بر تقویت و هم‌افزایی در شبکه تسهیل‌گران عرصه جمعیت تاکید کرد.

به گزارش ریال نیوز ، حمیدرضا علیان‌زادگان، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با بیان این مطلب افزود: به دنبال تقویت و هم‌افزایی در شبکه تسهیل‌گران و مبلغان عرصه جمعیت با هدف سرعت دادن به روند رو به رشد جریان فرهنگ‌ساز این حوزه هستیم.

علیان‌زادگان که از فرآیند اجرایی کارگاه طراحی و رویداد ملی طراحی پوستر «فرداساز» بازدید می‌کرد، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از حضور در فرآیند اجرایی چنین جشنواره‌هایی، هم‌افزایی با بدنه طراحان و فعالان تاثیرگذار در حوزه جمعیت و خانواده است.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد افزود: ما به عنوان عضو محوری دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت ناظر به ماده ۱۹ سند بالادستی قانون جوانی جمعیت، به دنبال تقویت و هم‌افزایی در شبکه تسهیلگران و مبلغان عرصه جمعیت با هدف سرعت دادن به روند رو به رشد جریان فرهنگ‌ساز این حوزه هستیم.

سیدمحمدرضا تجلی، قائم‌ مقام موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه نیز در جریان بازدید مدیرعامل و معاونین بنیاد ۱۵ خرداد از رویداد «فرداساز» با تقدیر از اقدامات این بنیاد در حوزه جمعیت و خانواده و با اشاره به عوامل متعدد اثرگذار بر جوانی و افزایش جمعیت گفت: هدف از برگزاری رویداد فرداساز، ترویج حمایت‌های همسران از همدیگر، ضرورت تعدد فرزندان و نعمت پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و حمایت آنها از فرزندان و همسران با استفاده از ابزار هنر است و امیدواریم آثار خوبی خلق شود و ضمن برگزاری نمایشگاه‌هایی در خور از آثار، زمینه تولید و انتشار محصولات فرهنگی _ ترویجی دیگری از این آثار فراهم شود.

گفتنی است، این کارگاه دو روزه، با موضوع محوری افزایش جمعیت و فرزندآوری با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی در فرهنگستان هنر تهران برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ضمن بازدید از این کارگاه، با داوران و هنرمندان حاضر در این رویداد جهت همکاری‌های مشترک به گفت‌وگو پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا