روش اصلی و اثبات شده برای کسب اعتبار کسب وکارها و مدیران چیست؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پیدا کردن فرد یا شرکتی معتبر که بتواند شما را برای پیادهسازی و اخذ گواهینامه ایزو همراهی کند چالشهای زیادی را به همراه دارد چون با دریایی از اصطلاحات تخصصی و مراکز صادرکننده ایزو روبرو می‌شوید که شاید به سختی بتوان به آنها و راه حل‌هایشان اعتماد کرد. سابقه فعالیت و نمونه مدارک صادرشده گواهینامه ایزو در کنار تخصص و دانش پیاده سازی استاندارهای ایزو از عواملی است که می‌توان به آن توجه کرد که در این میان، ایزوکیا توجه خیلی از مدیران و شرکتها را به خودش جلب کرده چرا که توانسته راه حل‌های مختلف کسب اعتبار را با صدور انواع گواهینامه‌های معتبر ایزو فراهم کند که همگی آنها قابل استعلام و همراه با کد رجیستری هستند.

مزیتی که ایزوکیا برای شرکتها و سازمانها ایجاد کرده، چیست؟

ایزوکیا تحت مدیریت دکتر امیر همایون کاشانی کیا نماینده رسمی مراکز صادرکننده گواهینامه‌های بین المللی ( CB(Certification Body است که همراه با پیادهسازی و ممیزی قادر به صدور گواهینامه ایزو در کلیه زمینه‌ها برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است. علاوه بر دانش و نمونه مدارک دریافت شده توسط ایزوکیا، شفاف بودن و صداقت کاری از همان ابتدای امر در این شرکت مشخص است برای مثال زمانی که شما تماس می‌گیرد با ایزوکیا، کارشناس آنها یک مشاوره کلی نسبت به انواع ایزو و مراجع اعتباردهنده و قیمتهای آن به شما ارائه می‌دهد تا انتخاب راحت و آزادانه نسبت به آن داشته باشید. تقریباً این امکان را برای شرکتها فراهم کرده اند که با هر بودجه‌ای بتوانند در سریع‌ترین زمان، کسب اعتبار کنند.

ایزوکیا چه خدماتی ارائه می‌کند؟

فعالیت اصلی ایزوکیا شامل دریافت گواهینامه ایزو (شامل ایزو ۹۰۰۱، ۱۴۰۰۱، ۱۸۰۰۱، HACCP، HSE و، ….) صدور ایزوهای IAF، مشاوره و پیادهسازی استانداردهای ایزو برای سازمان و شرکتها است. علاوه بر آن ایزوکیا برای افراد و آموزشگاه‌ها با صدور گواهینامه‌های بین المللی آموزشی فردی، کسب اعتبار می‌کند. افراد متخصصی که تمایل دارند اعتبار بین المللی از مراکز تحقیقاتی معتبر مثل هاروارد و آکسفورد دریافت کنند می‌توانند با ایزوکیا این اعتبار را در سریع‌ترین زمان کسب کنند.

چگونه می‌توان از خدمات ایزوکیا استفاده کرد؟

ایزوکیا با سایت خود، به صورت شبانه روزی ارائه خدمت می‌کند و شما می‌توانید از طریق اطلاعات تماس زیر با ایزوکیا در ارتباط باشید؛ سایت: isokia.com شماره تماس: ۸۸۰۲۴۲۹۰-۰۲۱ شماره موبایل: ۰۹۱۲۶۱۱۱۸۸۲

به مشاوره رایگان برای اخذ ایزو و مدارک فردی نیاز دارید؟

می‌توانید با ایزوکیا تماس بگیرید و یا در سایت ایزوکیا، درخواست مشاوره دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا