مراسم گرامیداشت روز جهانی مقاومت با یاد سردار دل ها برگزار شد

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه ها ، این نشست با حضور حمید زادبوم معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و دکتر حسن زمانی مشاور وزیر و رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران و همچنین اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد دو مجموعه مذکور برگزار شد.

سید ابراهیم حسینی کلاته فرمانده بسیج سازمان توسعه تجارت نمایشگاه بین المللی تهران در این مراسم حضور بهم رسانده بود، گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منجر به ایجاد جوش و خروش در مردم کشورمان علیه استکبار جهانی شد. قهرمان ملی و جهانی اسلام قطعا نام سردار دل ها را در تاریخ ماندگار خواهد کرد.

در این مراسم از ویژگی های بارز شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی از جمله ساده زیستی ، مردم گرایی ، تدبیر و شجاعت و همچنین شخصیت فراجناحی و ملی ایشان مطالب ارزنده ای بیان گردید.

 شایان ذکر است حضور موثر شهید سردارسلیمانی در صحنه مبارزه با داعش و شکست این گروهک ضاله باعث شد مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا برای اولین بار بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشان نظامی ذوالفقار را که بالاترین نشان نظامی می باشد به او اعطا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 18 =

دکمه بازگشت به بالا