مردم در حماسه ۹ دی بساط فتنه‌گران را جمع کردند

ریال نیوز : رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، گفت: این روز، روز دفاع توام با بصیرت مردم آگاه از ولایت بود که با هوشیاری بساط فتنه‌گران را جمع کردند.

به گزارش ریال نیوز، صبح امروز همزمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، با حضور حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و اقشار مختلف مردم در گلزار مطهر شهدای شهر قزوین برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به پیشتازی مردم قزوین در همه صحنه‌ها، گفت: مردم این شهر در حماسه ۹ دی نیز با حضور خود، ارادت‌شان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه اعلام کردند و موجب تقویت جایگاه ولایت شدند.

وی با قدردانی از حضور دوباره مردم در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، افزود: این اجتماع باشکوه در کنار مسئولان و نیرو‌های نظامی و انتظامی بار دیگر اعتقاد و دلدادگی شما را به ولایت نشان داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، انقلاب اسلامی را انقلابی متکی بر مردم عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی با مبارزات امام و یارانش و تاسی از ائمه و حضور مردم به پیروزی رسید و امروز هم تداوم آن با تبعیت از ولایت‌فقیه و حضور مستمر مردم امکان‌پذیر است.

این مقام مسئول افزود: حماسه ۹ دی روز دفاع توام با بصیرت مردم آگاه از ولایت بود که با هوشیاری بساط فتنه‌گران را جمع کردند.

ادیانی با بیان اینکه مردم در حماسه ۹ دی ماه به وظیفه خود عمل کردند، گفت: امروز نوبت مسئولان است که با اتکا به خداوند و خدمت صادقانه، در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارند.

در ادامه تجمع‌کنندگان با شعار‌های انقلابی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه‌گر با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا میثاقی دوباره بستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا