مدرسه شهید آرمان علی وردی بنیاد برکت افتتاح شد

ریال نیوز : مدرسه ۱۶ کلاسه شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی با حضور مادر آن شهید بزرگوار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، محمد ترکمانه ، مدیرعامل بنیاد برکت در مراسم افتتاحیه مدرسه شهید آرمان علی‌وردی در شهرستان اسلامشهر گفت: تا به امروز ۲هزار و ۱۱۰ مدرسه، با بیش از ۱۰ هزار کلاس درس در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است و تلاش می‌کنیم سه هزار مدرسه در سال ۱۴۰۳ با همکاری سازمان نوسازی وزارت آموزش و پرورش تحویل دانش‌آموزان دهیم.

وی افزود: این مدرسه ۱۶ کلاسه با نام شهید آرمان علی‌وردی در منطقه فیروزبهرام طی پنج ماه ساخته و امروز تحویل دانش آموزان شد.

در ادامه این مراسم حمیدرضا خان‌محمدی، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد ما به عنوان سازمان نوسازی متولی ساخت توسعه و تجهیز مدارس هستیم، ولی از روزی که بنیاد برکت حاضر شد و در بحث مدرسه‌سازی ورود کرد برکت مدرسه‌سازی بسیار مضاعف شد. ما با کمال افتخار در کنار این عزیزان هستیم و هرجا بنیاد برکت حضور پیدا کند، برکت اعم از اشتغال، پیشرفت و آبادانی به آنجا وارد می‌شود.

بخش ویژه مراسم حضور مادر شهید آرمان علی‌وردی در افتتاح این مدرسه بود.

مادر شهید آرمان عزیز: از همه کسانی که برای ساخت این مدرسه زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. خوشحالم که در کنار دانش آموزان هستم و میدانم که آرمان من هم در کنار شما حضور دارد.

وی بیان کرد: آرمان در مسجد محله نیز مربی بود و خیلی جدی به کار فرهنگی بچه‌ها اهمیت می‌داد. او می‌گفت باید طوری با بچه‌ها رفتار کرد که هدفی را برای آینده‌شان دنبال کنند. من وقتی شنیدم مدرسه‌ای به نام آرمان ساخته شده، حقیقتا خوشحال شدم که این اتفاق افتاد و خون او پایمال نشد. امیدوارم بچه‌ها با درس خواندن در این مدرسه بتوانند به پیشرفت کشور کمک کنند.

گفتنی است امروز ۱۱۰ مدرسه برکت در ۲۰ استان کشور بصورت ویدئو کنفرانسی با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و آقای عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به بهره برداری رسید که یکی از این مدارس در منطقه فیروز بهرام اسلامشهر قرار دارد که به نام شهید آرمان علی وردی مزین شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا