بانک قرض الحسنه مهر ایران در قزوین ۶۱ هزار فقره وام پرداخت کرد

ریال نیوز : مدیر شعب بانک مهر قرض الحسنه مهر ایران قزوین گفت: این بانک ۳۸ هزار میلیارد ریال در قالب ۶۱ هزار فقره تسهیلات به متقاضیان استان در سال جدید پرداخت کرد.

به گزارش ریال نیوز ، کاوه نائینی ، مدیر شعب بانک مهر قرض الحسنه مهر ایران قزوین به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران و در نشست با خبرنگاران گفت: از ۶۱ هزار تسهیلات ارائه شده از سوی این بانک، ۱۶ هزار و ۷۸۰ متقاضی بدون ضامن تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد:این بانک طی مدت یک سال گذشته با رشد ۵۶ درصدی خود توانست به منابع ۶۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی در استان دست پیدا کند.

به گفته نائینی، مصارف بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد رشد داشته در حالی که نسبت مطالبات ما به مصرف، کمتر از نیم درصد است.

مدیر شعب بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین با اشاره به این‌که بانکداری اینترنتی ما با گذر زمان در بین آحاد جامعه جا افتاده است، افزود: طی یک سال گذشته ۲۶ هزار ۷۹۰ افتتاح حساب آنلاین داشته ایم و در عین حال نیز ۳۴ هزار پرونده تسهیلات آنلاین هم تشکیل شده است.

وی ادامه داد: پنج هزار و ۳۰۰ کاربر بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان از اینترنت بانک و ۲۶ هزار و ۵۰۰ مشتری از همراه بانک استفاده می‌کنند و حتی می‌توانند درخواست سفته الکترونیکی هم داشته باشند.

وی با بیان این‌که بانک‌های قرض الحسنه همواره در طرح‌های جوانی جمعیت کمک حال دولت و مردم هستند، تصریح کرد: ۶۲۴ میلیارد ریال در قالب ۳۲۱ فقره وام به زوج‌های جوان اهدا شده و ۲۲۵ میلیارد ریال نیز در قالب ۴۰۲ فقره تسهیلات فرزند آوری به متقاضیان پرداخت شده است.

نائینی در خصوص کالا کارت بانک مهر ایران، خاطرنشان کرد: چهار هزار میلیارد ریال در قالب هفت هزار و ۱۲۴ کالا کارت به متقاضیان پرداخت شده که این مساله بیانگر موفقیت این طرح در بین مردم است.

وی از همکاری بانک مهر ایران با ۵۰ سازمان، شرکت، دانشگاه و ادارات دولتی و شهرداری استان خبر داد و گفت: ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر از این بانک در حال حاضر حقوق خود را دریافت می‌کنند و در این رابطه نیز تاکنون ۵۳۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز به کارمندان این سازمان‌ها پرداخت شده است.

مدیرکل شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین از اجرای دستگاه‌های کارت خوان در سال جدید خبر داد و افزود: اصنافی که دارای دستگاه کارتخوان بانک مهر ایران هستند ۲۰ امتیاز بیشتر از سایر مشتریان بانک بهره‌مند خواهند بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا