معرفی دوچرخه برقی پورشه با قیمت ۸ تا ۱۰ هزار دلار

به گزارش ریال نیوز، موفقیت پورشه در تولید خودروهای برقی ارزش تجاری و تبلیغاتی این برند را افزایش داده است. با هدف استفاده از این شرایط، پورشه تلاش می‌کند محصولات متنوع و متفاوت از وسایل نقلیه خانوادگی را به سبدش اضافه کند. نکته‌ی مهم‌تر اینکه دوچرخه‌ها با همکاری برند روت‌وایلد، همراه دنده‌های ساخت شیمانو، ترمزهای ماگورا و فنرهای کرنک‌ برادرز تولید می‌شوند و پورشه آن‌ها را مستقلا طراحی نکرده است.

بنابر ادعای شرکت سازنده، دوچرخه‌های پورشه با الهام از تایکان طراحی شده‌اند. این موضوع البته به‌سادگی درک‌کردنی نیست؛ چراکه نمی‌توان اِلِمان‌های خاص در بدنه‌ی دوچرخه ایجاد کرد تا سبک خاصی تداعی شود. شاید علاوه‌بر موتور الکتریکی، سیستم تعلیق ساخته‌شده از فیبرکربن، تنها وجه تشابه دوچرخه‌های پورشه با تایکان باشد.

دو مدل دوچرخه پورشه برای مصارف متفاوت و در سه اندازه‌ی بدنه تولید شده‌اند. ای‌بایک اسپرت با قیمت ۱۰/۷۰۰ دلار، مناسب استفاده‌ی روزانه طراحی شده است و به کمک موتور برقی EP8 شیمانو نهایت سرعتش ۲۵ کیلومتربرساعت است. ای‌بایک کراس نیز مناسب تردد در مسیرهای سخت و مصارف ورزشی است و ۸/۵۴۹ دلار قیمت دارد.

علاوه‌بر تایرها و سیستم فنربندی، وزن خالص دوچرخه‌های پورشه نیز متفاوت است و مدل اسپرت بدنه‌ای از جنس آلیاژ ویژه با وزن کمتر است. دوچرخه‌های پورشه فقط در نمایندگی‌های ویژه فروش خودروهای این برند عرضه خواهند شد و اولین نمونه‌های آن‌ها دراختیار ورزش‌کاران برگزیده قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 15 =

دکمه بازگشت به بالا