ملی شو رونمایی شد

کتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در این رویداد اظهار داشت: بانک ملی به آحاد ملت ایران تعلق دارد و موسسه ای نهادساز بوده که موسسات و سازمان های مختلفی از دل آن خارج شده و در رشد و توسعه ایران نقش بی بدیلی داشته است.

دکتر محمد رضا حسین زاده با اشاره به این که دنیا در حال تجربه کردن تحولات روزمره در حوزه دیجیتال است، ادامه داد: بانک ملی ایران از این قافله عقب نمانده و در هر دوره با معرفی محصولات جدید و به روز خود، یک سازمان پویا و زنده را به نمایش گذاشته است.

به گفته وی، آن چه در دومین «ملی شو» عرضه شده، تنها بخش کوچکی از توانمندی های این بانک است، به طوری که قرار است هر سال در رویدادهای مشابه، تازه ترین دستاوردها و توانمندی های این بانک در معرض دید مخاطبان قرار داده شود.

حسین زاده با تاکید بر این که محصولات عرضه شده در «ملی شو» حاصل فکر و ایده متخصصان داخلی این بانک و نیز دانشجویان و دانشمندان ایران است، اظهار کرد: همه نرم افزارها و عمده سخت افزارهای ارائه شده در این رویداد در داخل کشور ایده پردازی و طراحی شده، در حالی که این تنها بخشی از توانایی های ماست.

مدیرعامل بانک ملی ایران، حجم گسترده این محصولات را عامل اصلی برپایی رویداد «ملی شو» دانست و خاطرنشان کرد: طبیعی است که این میزان محصول باید در یک نمایشگاه اختصاصی عرضه می شد و از سوی دیگر، اکنون «ملی شو» به یک برند ارزنده زیرمجموعه بانک ملی ایران تبدیل شده است.

BTM، کیف پول، سککوک، ویدئو بام، پرداخت خودکار، ملی پلاس، امکان اتصال کارت بانکی به کارت ملی هوشمند و روبات آلفا، از جمله محصولاتی بود که امروز در «ملی شو 2» رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم، مقامات ارشد حاضر در «ملی شو 2» با حضور در نمایشگاه مربوطه از نزدیک با برخی محصولات نوین بانک ملی ایران از جمله VTM، نحوه کارکرد کارت ملی هوشمند به عنوان کارت بانکی، رمز یک بار مصرف و … آشنا شدند.

«کارت ملی» با «کارت بانکی» یکی می‌شود

رونمایی از تازه ترین محصولات بانک ملی ایران/ حسین زاده: «ملی شو» نماد تحول گرایی است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا