منشا فساد در بازار سرمایه چه کسی است؟

به گزارش ریال نیوز، محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره جزییات سلب صلاحیت شدن 21 مدیر بورسی به دلیل تخلفات انجام شده اظهار داشت: متاسفانه علی‌رغم تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار زیاد نتوانسته‌ایم منشا و عاملان فساد در بازار سرمایه را پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان و آقایان هیچ همکاری در این زمینه با اعضای شورای عالی و نمایندگان مجلس نمی‌کنند، گفت: درباره ارایه جزییات از مدیران بورسی متخلف تا کنون سه بار نامه رسمی به مدیران سازمان بورس داده‌ایم و ده‌ها بار به صورت شفاهی موضوع را پیگیری کرده‌ایم اما از ارایه اطلاعات خودداری می‌کنند.

عضو شورای عالی بورس تاکید کرد: مسئولان بورسی برای ارایه اطلاعات از این افراد متخلف و جزییات تخلفات صورت گرفته وقت‌کشی می‌کنند که دلیل این پنهان کاری آنها را نمی‌دانیم.

علیزاده با بیان اینکه ما حتی دسترسی به اسامی مدیرانی که به دلیل تخلفات صورت گرفته سلب صلاحیت شده‌اند دسترسی نداریم، اظهار داشت: آقایان مدعی هستند که تمام اطلاعات محرمانه است و از ارایه جزییات خودداری می کنند.

وی افزود: قوه قضاییه وارد موضوع شده است اما از ارایه مستندات به قوه قضاییه هم خودداری می‌کنند که حق چنین اقداماتی را ندارند و اساسا نمی‌دانیم این 21 مدیر بورسی در چه سطوحی از مدیریت در حال فعالیت بوده‌اند.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا