آمادگی استان قزوین برای افزایش تعامل با بنیاد مستضعفان

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان قزوین سرمایه گذاری خوبی انجام داده است و امیدواریم این سرمایه گذاری روز به روز بیشتر شود.

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی ، استاندار قزوین روز پنج‌شنبه در حاشیه افتتاح طرح توسعه‌ای واحد صنعتی کاشی پارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یکی از مجموعه‌های اقتصادی بزرگ کشور است که در استان قزوین سرمایه گذاری خوبی انجام داده و امیدواریم این سرمایه گذاری روز به روز بیشتر شود.

وی با بیان اين که بنیاد مستضعفان در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری و صنعتی در استان سرمایه گذاری کرده است، افزود: امروز طرح توسعه‌ای واحد صنعتی کاشی پارس با ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری رسید که اشتغالزایی و ظرفیت صادارتی استان را ارتقا می دهد و منجر به تحول اقتصادی خواهد شد.

اعلایی گفت:  بازار‌ های خارجی متقاضی خرید محصول جدید تولید شده در شرکت کاشی پارس هستند و این طرح می تواند به تحقق افق صادارتی استان که یک میلیارد دلار اعلام شده است، کمک کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان قزوین ظرفیت‌های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان دارد و امیدواریم این نهاد در حوزه‌های جدید هم سرمایه گذاری کرده و اقدامات خود را گسترش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا