قیمت دلار و طلای ۱۸ عیار، چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۱

به‌گزارش ریال نیوز، امروز چهارشنبه 11 دی‌ماه،قیمت دلار برای چندمین روز متوالی در صرافی‌های بانکی ثابت ماند. بر این اساس قیمت دلار برای خرید 12850تومان است و قیمت دلار برای فروش 12950تومان تعیین شده است.

قیمت روز یورو

قیمت یورو نیز با گذشت حدود یک هفته تغییر نرخ نداده است و در صرافی‌های مجاز بانک ثابت ماند. بنابراین قیمت یورو در صرافی‌های مجاز بانکی امروز برای خرید 14150تومان و قیمت یورو برای فروش 14250تومان اعلام شد.

قیمت دلار در بازار ارز این روزها با کمی افزایش همراه شده است و قیمت دلار و قیمت یورو در محدوده 300 تا 500تومان نوسان داشته  و در بسیاری از روزها نیز قیمت دلار و نرخ انواع ارز بدون تغییر مانده است.

لازم به ذکر است که نرخ های اعلام شده در این گزارش برای قیمت دلار و قیمت یورومربوط به قیمت‌گذاری صرافی‌های بانکی مجاز است و قیمت دلار و قیمت یورو در بازار آزاد ممکن است با قیمت های درج شده متفاوت باشد. ضمن آنکه نرخ اعلام شده برای قیمت دلار و قیمت یورو نرخ قیمت های خرید بانک برای میزان ارز کمتر از 5 هزار دلار است.

قیمت اونس طلا

بهای هر اونس طلا در بازار جهانی به حدود 1522 دلار افزایش پیدا کرد  و به تبع آن در بازار داخلی هر  مثقال طلای آبشده رقم دو میلیون و 65 هزار تومان قیمت خورد که این رقم معادل هر  گرم طلای ۱۸ عیار  حدود 476 هزار تومان است.

قیمت امروز سکه

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با کاهش قیمت در معاملات امروز بازار تهران به 4650000 تومان رسید.

هر قطعه سکه امامی طرح جدید نیز با قیمت 4660000 تومان خرید و فروش شد که نسبت به دیروز تغییر نداشت.

قیمت روز نیم سکه

قیمت نیم سکه امروز 2390000 تومان بود که نسبت به دیروز با کاهش همراه بود.

قیمت روز ربع سکه

قیمت ربع سکه امروز نسبت به روز گذشته کاهش یافت و 1480000 تومان معامله شد.

قیمت سکه یک گرمی نیز بدون تغییر 910000 تومان بود.

قیمت ارز مسافرتی

شعب منتخب فروش ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را بعد از ساعت11 آغاز می‌کنند. مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر 500یورو و برای سایر کشورها تا 1000یورو خریداری کنند.

گفتنی است؛ بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را 4200 تومان اعلام کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا