حضور رایتل در رویداد الکامپ 2023

ریال نیوز : بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور فعالان عرصه فناوری از چهارم تا هفتم تیرماه برگزار می‌شود و شرکت خدمات ارتباطی رایتل با شعار «تحقق زندگی هوشمند» در این نمایشگاه حضور دارد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور با محوریت «خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی» در راستای ارائه خدمات و رویکردهای هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی و ظرفیت‌سازی اقتصادی در الکامپ 2023 آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان است.
رایتل در این نمایشگاه با حضور کارشناسان و متخصصان، آماده ارائه آخرین سرویس‌ها، دستاوردها و محصولات با هدف پشتیبانی و ظرفیت‌سازی‌های نوآورانه مبتنی بر دانش ایرانی است. همچنین بازدیدکنندگان با مراجعه به سالن‌های رایتل می‌توانند از طرح‌های متنوع و بسته‌های تخفیفی ویژه، بهره‌مند شوند.

رایتل با کمک به سازمان‌ها و شرکت‌ها در صنایع مختلف و خلق ارزش واقعی در اقتصاد دیجیتال، بازیگری تأثیرگذار در تحول دیجیتال برای پیشرفت کشور است. در همین راستا با فعالیت در حوزه‌های سامانه پردازش پلاک هوشمند، مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل و ساختمان هوشمند تلاش می‌کند در زمینه خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی نقش‌آفرین باشد. 

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با محصولات و خدمات نوین رایتل می‌توانند از ساعت 8 تا 16در روزهای چهارم تا هفتم تیرماه به سالن‌های‌ 27، 9-8 و فضای باز جنوب سالن‌های 38 و 7 نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا