سوارکاران برتر رقابت های پرش با اسب در قزوین مشخص شدند

ریال نیوز : به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان یک دوره مسابقه پرش با اسب با حضور ورزشکاران استانهای زنجان و قزوین در باشگاه سوارکاری البرز در شهر صنعتی برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز ، دومین رنکینگ پرش با اسب استان قزوین با انتخاب سوارکاران برتر به پایان رسید و این نتایج بدست آمد: در رقابت پرش با اسب بزرگسالان پویان محمدی نژاد با اسب چیلی از باشگاه کوهستان به مقام اول رسید، سید حسین میر رحیمی با اسب سوگل از باشگاه آریایی دوم شد و علیرضا حیدرزاده با اسب چیتا از باشگاه البرز در جایگاه سوم ایستاددر بخش مالکین هم محمد حسین ژاله با اسب آکسفورد از باشگاه ژاله به مقام نخست دست یافت، زینب موسوی با اسب پوتیلا از باشگاه ژاله دوم شد و دانیال سیادهنی با اسب مارتین آلن از باشگاه البرز در رده سوم جای گرفت.

در رده سنی نوجوانان فاطمه مهراندیش با اسب آندا از باشگاه البرز در مکان نخست ایستاد، پارمیرا مصطفوی با اسب کاپیتان از باشگاه سام خرمدره دوم شد و امیرعلی جلیلوند با اسب مرلین از باشگاه ژاله در مکان سوم ایستاد.

در رده نونهالان نیز مسیحا علیخانی با اسب سیما از باشگاه البرز در سکوی اول ایستاد، امیر طاها اکبرشاهی با اسب کارو از باشگاه کوهستان در سکوی دوم قرار گرفت و مهرسام شریفی با اسب کیارش از باشگاه سام خرم به مقام سوم رسید.علیرغم گرمای هوا این رقابتها با استقبال خانواده ها روبرو شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا