فونیکس در نمایشگاه خودرو تبریز

ریال نیوز : با اعلام برند فونیکس، به‌عنوان نماد نوآوری در صنعت خودروی ایران، این برند با شعار «ترسیم زندگی بدون مرز» که از نمایشگاه اصفهان آغاز شد و در نمایشگاه تحول صنعت (تهران) امتداد یافت، حالا به ایستگاه تبریز می‌رسد. در نمایشگاه خودرو تبریز که از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، فونیکس هم یکی از نام‌هایی است که محصولات جدید خود را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از مدیران خودرو، محصولاتی که در این نمایشگاه به نمایش در می‌آیند عبارتند از: تیگو ۸ پرو مکس، تیگو ۷ پرو مکس، فونیکس اف‌ایکس، آریزو ۶ جی‌تی، تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید و تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید.

تیگو ۸ پرو مکس، یکی از محصولات برجسته فونیکس است که با موتور ۴ سیلندر ۱۹۹۸ سی‌سی، ۲۵۴ اسب بخار قدرت و مصرف سوخت ۷.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، به عنوان یکی از خودروهای پرقدرت در بازار شناخته شده است.

تیگو ۷ پرو مکس نیز با موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو، ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور، به عنوان یکی از خودروهای قدرتمند در بازار خودرو ایران شناخته می‌شود.

آریزو ۶ جی‌تی، یکی دیگر از محصولات فونیکس است که به عنوان سریع‌ترین سدان مونتاژی ایران، با طراحی اسپرت و مدرن خود، توجهات را در این نمایشگاه به خود جلب خواهد کرد.

تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید به‌عنوان نخستین محصول پلاگین-هیبرید مونتاژ ایران و همچنین، تیگو ۷ پلاگین-هیبرید به عنوان محصول آینده‌ از فاز برقی خودروهای فونیکس موسوم به Fownix NEV از محصولات دیگر فونیکس هستند که در این نمایشگاه به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته خواهند شد.

این نمایشگاه، فرصتی است برای علاقه‌مندان به خودرو و کسانی که به دنبال خرید خودروی جدید هستند، تا ضمن آشنایی بیشتر با محصولات جدید فونیکس، آن‌ها را از نزدیک مشاهده کنند. این رویداد همچنین فرصتی است برای فونیکس تا نشان دهد چگونه با استفاده از فناوری‌های جدید و طراحی‌های مدرن، محصولاتی با کیفیت و با دوام را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا