تشکیل کمیته های تعیین تکلیف کالا در اموال تملیکی

ریال نیوز : با دستور سرپرست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کمیته های تعیین تکلیف کالا در انبار استان های هدف این سازمان تشکیل شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، ابراهیم مولایی جم سرپرست این سازمان از برگزاری جلسات متعدد اعضای هیات مدیره طی ماه جاری خبر داد و افزود: کمیته معین در 5 استان هدف اموال تملیکی (هرمزگان، تهران، بوشهر، سیستان و بلوچستان و خوزستان) متشکل از کارشناسان خبره حوزه های مختلف و تحت نظارت مدیران استانی این سازمان با هدف تعیین تکلیف سریع پرونده های سنواتی و جاری تشکیل شده است.

طبق زمانبندی انجام شده روز جمعه مورخ 7 آبان اولین گروه از کمیته های تشکیل شده به استان هرمزگان سفر کردند و طی روزهای آتی در هفته جاری این کمیته ها در اموال تملیکی 4 استان دیگر حاضر خواهند شد.

مولایی جم امحاء کالاهای غیر قابل مصرف، فروش کالاهای دارای حکم قطعی، تسریع در صدور و دریافت احکام قضایی و همچنین راه اندازی مجدد حراج حضوری در چارچوب قانون و با نظارت دستگا ههای ذیربط را از جمله راه کارهای جهادی برای کاهش کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی سراسر کشور بیان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یک =

دکمه بازگشت به بالا