خبر مسدود شدن پیامک نام مهسا امینی تکذیب شد

ریال نیوز : رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات گفت: آنچه روزنامه شرق به نقل از بنده بیان کرده صحیح نیست و خبر از ابتدا اشتباه منتشر شده است.

به گزارش ریال نیوز ، همزمان با داغ شدن شایعات مختلف پیرامون موضوع فوت مرحومه مهسا امینی، روزنامه اصلاح‌طلب شرق در ادعایی عجیب مدعی فیلتر شدن سیستم پیامکی هنگام ارسال نام آن مرحومه شده بود. در ادامه نیز این روزنامه در جریان گفتگو با رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، در یک شیطنت رسانه‌ای آشکار، خبر را به گونه‌ای تنظیم کرد که انگار اصل این ماجرا واقعیت دارد، اما به دستور وزارت ارتباطات نبوده است. همین ادعای روزنامه شرق باعث شد تا رسانه‌های خارجی جریان معاند به این خبر دروغین ضریب خبری دهند.

اگرچه کاربران فضای مجازی با ارسال پیامک‌هایی با نام مرحومه مهسا امینی صحت ادعاهای شرق را زیر سوال بردند، اما برای پی بردن به جزئیات این ماجرا با محمد احسان خرامید رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات به گفتگو پرداختیم که وی تصریح کرد: آنچه روزنامه شرق به نقل از بنده بیان کرده صحیح نمی‌باشد و خبر از ابتدا اشتباه منتشر شده و بعد از چند ساعت بخشی از خبر را اصلاح کردند که متأسفانه همین موضوع مورد سواستفاده رسانه‌های معاند خارجی شد.

خرامید افزود: ما از موضوعی که شرق مدعی بود اطلاعی نداریم و درباره عملکرد اپراتورها در موضوع مذکور اظهار نظری نداشتیم.

گفتنی است روزنامه شرق در حالی دست به انتشار این شایعه زد که هر یک از خبرنگاران آن می‌توانستند با ارسال پیامکی با محتوای نام مرحوم امینی، صحت ادعای خود را براحتی مورد سنجش قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا