واکنش دانشگاه علوم پزشکی قزوین به خصوصی سازی بیمارستان شهدای آبیک

ریال نیوز : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در خصوص بیمارستان شهدای آبیک اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش ریال نیوز، متن اطلاعیه به شرح زیر است :
بسمه تعالی
با عنایت به شائبه های ایجاد شده در خصوص واگذاری بیمارستان شهدای آبیک به بخش خصوصی و انتشار خبرهای ضد و نقیض در فضای مجازی که موجبات نگرانی مردم شریف آبیک را فراهم ساخته .روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین به منظور شفاف سازی موضوع و رفع نگرانی مردم خوب و عزیز شهرستان آبیک مطالب زیر را تقدیم می کند .

۱. طرح توسعه بیمارستان شهدا با همکاری خیرین و کمک نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان شهرستان کلید خورده است اما با توجه به زمان بر بودن این طرح برای رفع فوری مشکلات درمانی مردم به ناچار از مشارکت بخش خصوصی استفاده خواهد کرد .

۲. با توجه به اینکه تعداد تخت های بیمارستان شهدای آبیک تکافوی بیماران بستری این شهرستان را نمی دهد و ارائه کامل خدمات درمانی به مردم شریف آبیک در قالب ۲۲ تخت در بیمارستان شهدا امکان پذیر نیست و مردم برای دریافت برخی از خدمات ناچار به مراجعه به سایر شهرستان ها هستند دانشگاه علوم پزشکی تصمیم گرفت از مشارکت بخش خصوصی با تعرفه دولتی استفاده نماید و مسئله واگذاری بیمارستان به بخش خصوصی آنگونه که در بعضی رسانه ها به آن اشاره شده مطلقا صحت ندارد .

۳. دانشگاه علوم پزشکی به هیچ عنوان اجازه ارائه خدمت با تعرفه خصوصی را ندارد و به هیچ وجه هم بنا نبوده مشارکت بخش خصوصی همراه با دریافت هزینه با تعرفه خصوصی باشد .

۴. این نوع خرید خدمت در حال حاضر در بخش های سی تی اسکن و سونوگرافی بیمارستان بوعلی سینا و بخش پزشکی هسته ای بیمارستان ولایت در حال اجراست و با وجود اینکه این بخش ها توسط بخش خصوصی ارائه خدمت می دهد اما مردم با پرداخت هزینه تعرفه دولتی از این خدمات استفاده می کنند .

در گذشته نیز نوع دیگری از خرید خدمت در بیمارستان ولی عصر(عج) آبیک انجام می شد و مردم خدمات بستری را با تعرفه دولتی در این بیمارستان دریافت می کردند .

۵. دانشگاه علوم پزشکی قزوین از همه فعالان سیاسی، رسانه ای ، نمایندگان محترم مردم و مسوولان شهرستان آبیک به خاطر پیگیری مطالبات مردم خوب این شهرستان سپاسگزاری می کند و به مردم عزیز اطمینان می دهد از هر اقدامی که باعث ارائه خدمت بهتر و با هزینه کمتر می شود فروگذار نخواهد کرد و پیوسته پاسخ به موقع و درست به مطالبات مردم عزیز مهمترین دغدغه خادمان سلامت بوده است .

۶. از رسانه های عزیز هم استدعا داریم از انتشار مطالبی که باعث نگرانی مردم و ایجاد جو نا امیدی در جامعه می شود خودداری کنند.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

دکمه بازگشت به بالا